ומעכלת את ההישג האישי שלה, גל הפתיעה
את עצמה אחרי הניצחון הגדול, כעת היא מנסה
להתאושש וכבר חושבת על היום שאחרי.
מה הצעד הראשון שהספיקה לעשות?!
מיד אחרי הניצחון של גל רובין בשעת לילה מאוחרת,
היא נפגשה עם הילדים שלה וחלק מבני משפחתה
שהגיעו לחגוג יחד איתה את הניצחון, בהמשך גל
חגגה עם חברים קרובים בבר בראשון לציון.
גל נחה מעט במהלך הלילה וכבר החלה בסדרת
פגישות ותוכניות לקראת העתיד.
גל רובין תנסה למנף את ההצלחה אחרי האח הגדול, וכבר
קיימה מספר פגישות במהלך היום, בנוסף גל הספיקה לשתף
מעט את העוקבים שלה בתחושות שלה אחרי הניצחון,
ונראה שהיא עוד נרגשת ועדיין לא מעכלת את החוויה.
גל לא ציפתה לעצמה שהיום הזה אחרי הניצחון באח הגדוליהיה מאוד עמוס עבורה, רבים אולי לא שמו לב
אבל היא עשתה צעד ראשון אחרי הניצחון שלה
בגמר האח הגדול: "היי לכולם, אני אחרי לילה שלא ישנו בו.
אני מתרגשת, זה אושר מטורף, תודה לכל מי שהצביע,
אני בשיא האושר".
מה הצעד הראשון שעשתה אחרי גמר האח הגדול?!
לא בדיוק עסוקה בחגיגות!
.
עברה יום
עמוס בראיונות!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה