לרגע השיא של העונה ,ערב הגמר החגיגי!
הדיירים שישבו בתוך האולפן ביחד וכל רגע המצלמה
שידר את המבטים שלהם והתגובות להדחות,
מתברר שלא כולם הגיעו!
גמר האח הגדול,ההיה רגע השיא של העונה ,כל הדיירים
מגיעים מדובר באירוע נוכחות חובה מטעם ההפקה,
הדיירות השקיעו בשמלות ואיפור והגברים השקיעו
בחליפות,הצופים באולפן רק ניסה להצטלם איתם והאווירה
באולפן הייתה מעולה ושמחה.
אלא שחלק מהצופים לא מצאו את כל הדיירים, מתברר
שגם העונה לא כל הדיירים התייצבו למשדר הגמר.
לא ברור מה הסיבה אם זאת מחלוקת מול ההפקה,
או שמדובר בהחלטה על דעת עצמם לא הגיע.
ברחבי הרשת עוסקים בנושא לא מעט!
שעות אחרי גמר האח הגדול הכל כבר נחשף
ברחשי הרשת!!
מי מהדיירים מהעונה לא הגיעו למשדר הגמר החגיגי?!
ולמה?! זועמים על ההפקה?!
.
מדובר במירה
וגאיה קלדרון!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה