יום ראשון, 28 ביוני 2026

הלם! גל רובין מתחרטת שנכנסה לאח הגדול?! "חוויה שנויה במחלוקת עבורי!"

גל רובין שנכנסה לבית האח הגדול,האמינה מהתחלה
שהיא מסוגלת ויכולה להיות המנצחת של העונה,
ככל שהתקדמה העונה היא הבינה עד כמה זה קשוח
ולצד רגעים טובים בתוך הבית, גל עברה תקופה מורכבת
לצד חלק מהדיירים, היא מתחילה להתחרט?!






הניצחון של גל רובין באח הגדול,הוביל לתגובות רבות ברשת,
חלק מהצופים פשוט לא האמינו והיו מאוכזבים מהניצחון שלה,
חלק אחר גדול יותר שהצביע עבורה,חגג יחד איתה את הניצחון.
גל עוד מנסה לעכל את החוויה,היא התעוררה אחרי מעט שינה,
ליום עמוס של ראיונות ופגישות.



במהלך היום היא מצאה זמן להגיב לראשונה על הניצחון
באח הגדול,לצד האושר הגדול היה גם סימנן שאלה:
"אז היי לכולם. אני אחרי לילה שלא ישנו בו, אבל למי אכפת? כי 
זה אושר פשוט מטורף. אני מתרגשת ברמות. תודה לכל מי שהצביע, 
תודה לכל מי שהיה שם. אני בשיא האושר ולא מאמינה ברמות".
בהמשך רמזה על הדילמה: "יצאתי מהבית המדהים הזה, שאולי הייתה 
שם חוויה שנויה במחלוקת בשבילי, אבל בסופו של דבר אם נסכם את זה, 
היה וואו. זה העצים אותי, חיזק אותי. חיבר אותי למי שאני באמת. 
החזיר אותי למי שאני באמת. למקורות, לערכים, לסנטר".
לבסוף גל הודתה לכל התומכים: תודה לכם! כי בלעדיכם זה פשוט 
לא היה ככה. אני מתרגשת! וזהו חזרתי לסטורי, זה הסטורי הראשון שלי".
גל מתחילה להבין את גודל הדרמה והתגובות הלא נעימות
שהיא מקבלת גם כעת!
רומזת שהיא מתחרטת שנכנסה לאח הגדול?!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בהפקה זעמו?! לא תאמינו מי מהדיירים הבריזו מגמר האח הגדול ועוררו סערה?!

דיירי האח הגדול נפגשו ביממה האחרונה לרגע השיא של העונה ,ערב הגמר החגיגי! הדיירים שישבו בתוך האולפן ביחד וכל רגע המצלמה שידר את המבטים שלהם ו...