יום שני, 22 ביוני 2026

מפגש האיחוד המפתיע של יוצאי האח הגדול! מי הבריז מהמפגש?!

שלי סרבריאניקוב הודחה בימים האחרונים
מהאח הגדול וכבר מצאה זמן להתאחד 
עם החברים הקרובים שליוו אותה בתוך הבית.
במהלך העונה שלי התחברה מאוד לטל טיטו וגם
לתמיר שהודח בשלב יחסית מוקדם של העונה.






מפגש האיחוד קרה במהירות אחרי ההדחה של שלי,
הם נפגשו יחד כדי לסכם את החוויה וגם לדבר על
מי שנשאר בתוך בית האח הגדול.
טיטו העלתה סרטון של סרבריאניקוב נכנסת לביתו של תמיר 
וכתבה: "יש מי שישמור עליה שבוע".



אם הייתה ציפייה לראות דיירים נוספים במפגש 
האיחוד של יוצאי האח הגדול זה לא קרה.
תמיר,טל ושלי נפגשו רק הם והחברים הטובים
שרובם כבר הודחו לא היו נוכחים במפגש,
מה שגרם לתגובות מעורבות ברשת וציפייה של
חלק מהמגיבים לראות דיירים נוספים 
במפגש המפתיע של מודחי העונה!
היו דיירים שהוזמנו ולא הגיעו או שמדובר 
במפגש שלהם לבד?!
מה קרה שם בדיוק?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מפגש האיחוד המפתיע של יוצאי האח הגדול! מי הבריז מהמפגש?!

שלי סרבריאניקוב הודחה בימים האחרונים מהאח הגדול וכבר מצאה זמן להתאחד  עם החברים הקרובים שליוו אותה בתוך הבית. במהלך העונה שלי התחברה מאוד ...