כבר בשלב מוקדם יחסית לזוג,לאורך כל העונה הם
שמרו על יציבות וחברות טובה ומכבדת, כבר בתוך
הבית היו להם תווכניות לבחוץ, אבל האם בכזאת מהירות?!
שלי כבר עובדת על צעד מהיר במיוחד עבורם!
שלי הודחה בימים האחרונים מבית האח הגדול,ואילו עומר
נמצא כעת בתוך הבית ימים ספורים לפני הגמר,
לאורך העונה עומר ושלי יצאו בהצהרות והיו אפילו דיבורים
על חתונה, זה היה נראה בהומור אבל לפי התוכניות שלהם
הכל יכול לקרות ואפילו במהירות.
עומר ציפורי: "גבר חלומותיי, לא יכולתי לבקש אחד יותר טוב.
קשה לראות אותו ככה, אבל עוד יותר קשה להיות בלעדיו".
במהלך אותו שיתוף של שלי עם העוקבים שלה היא
החליטה כבר על הצעד הזוגי הראשון שלחם, מתברר
שכבר בלילה הראשון אחרי שעומר יוצא מהאח הגדול,
הם צפויים לעשות צעד זוגי ראשון ולא מדובר
בחופשה זוגית ראשונה אלא הרבה מעבר לזה!
מתברר שהכל כבר מוכן עבורם!
הצעד הזוגי הראשון של עומר ושלי אחרי האח הגדול!
.
יעברו לגור
ביחד ברעננה!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה