ימים אחרונים של דיירי האח הגדול בתוך
הבית,המתח בשיאו כעת בתוך הבית נשארו 6דיירים וביום רביעי תהיה הדחה נוספת ואחרונה
לפני המשדר הגמר החגיגי במוצאי שבת!
אז מי יהיה המודח האחרון?!
כל הדיירים שנמצאים בבית רוצים להגיע לגמר, גם
אם לא לזכות לפחות בשביל החוויה ולהיות בתוך
הבית לאורך כל העונה עד הרגע האחרון!
אלא שדייר אחד יצטרך לעזוב את הבית ממש ימים ספורים
לפני הגמר הגדול והחגיגי ולא יזכה בחוויה עד הסוף.
הדיירים שנשארו כרגע בתוך הבית הם: אלירן,גל,עומר,
נעם,קורן ורפאלה!
רפאלה הדיירת היחידה מהדיירים החדשים שנכנסו לבית
שקרובה מאוד להגיע לגמר,לפי כל הערכות היא גם
צפויה להגיע לגמר!
אז מי יהיה המודח האחרון? האם עומר יתאחד עם שלי
עוד לפני הגמר?
או שזה יהיה בין קורן לנעם?! כל הדרמה וההתפחויות!
המודח נחשף כבר עכשיו!
לא מי שחשבתם?!
.
בין נעם לקורן!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה