לאט לאט למידע שעולה ברשת ואיתו גם התגובות
הלא נעימות שהיא מקבלת, שלי מחליטה להחזיר
באותו מטבע ולהגיב חזרה ולפתוח נגד תומכי
גל רובין או לפחות מול חלקם.
ההדחה של שלי מהאח הגדול גרמה להפתעה גדולה,
אבל נראה שהדרמה הגדולה התרחשה כאשר שלי נחשפה לכמות
ההודעות והתגובות שהיא קיבלה ברשת.
ביממה האחרונהה היא פתחה לאפשרות לשאלות ותשובות
והחליטה לפתוח נושא לא פשוט עבורה -המשקל.
ממש עליתי במשקל",
עוד הוסיפה: "מתבאסת, לא כל כך, הכל בסדר ואני אוהבת את עצמי
עוד הוסיפה: "מתבאסת, לא כל כך, הכל בסדר ואני אוהבת את עצמי
ככה או ככה, אבל יותר מפחדת. אתם יודעים כמה קשה לי לשמור על
משקל ואימונים, ופתאום לחזור להכל מאפס. אני מפחדת שלא
אצליח לחזור למה שהייתי לפני 'האח".
במהלך התשובות שלה היא הצליחה לעצבן את תומכי גל רובין
כאשר היא עקצה את גל והתומכים שלה שאמרה:
"יש 10 אחוזים מגברת כת שקוראים לי פרה שמנה!"
הרשת סוערת בעקבות העקיצה של שלי!
התחרטה על מה שאמרה? איך הגיבו התומכים
של גל להתבטאות של שלי?!
.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה