יום ראשון, 28 באפריל 2024

רוסלנה במסר ברור לדניאל גרינברג על בנה: "היא לא מחנכת אותו! אין לי שום קשר אליה!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה
אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן
עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר
עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שהעניינים
הסתדרו ,רוסלנה חושפת את האמת!





בימים האחרונים רוסלנה רודינה התראיינה למגזין סוף
השבוע של מאקו וחשפה כמה פרטים על הקשר עם דניאל
גרינברג או יותר נכון על כך שהן בכלל לא בקשר.
בתחילת הזוגיות של אייל ודניאל, היה עימות 
חזיתי בין רוסלנה לדניאל גרינברג.



בהמשך העניינים נרגעו ,דניאל נמצאת עם יאן בנם של
אייל ורוסלנה כרגע יאן נמצא אצל אביו אייל.
כאשר רוסלנה נשאלה איך היא מרגישה שיאן נמצא אצל
דניאל ענתה: "כל עוד היא בסבבה עם הילד שלי, הוא נהנה
ומגיע לשם עם חיוך לא אכפת לי".
כאשר נשאלה אם לא בא לה להמשיך הלאה ולנקות את
כל מה שהיה עם דניאל? ענתה: "מזמן אני לא חיה את זה, 
אבל אני לא רוצה להיות באמצע בדברים האלה, אז אני 
תמיד מעדיפה רחוק-מתוק. לא רוצה להיות מעורבת לא 
בריבים שם...הילד שלי היום גדול, היא לא מחנכת אותו, 
היא לא זאת שמגדלת אותו, ההתנהלות שלי היא מול 
אייל ואין לי שום קשר אליה".
בהמשך נשאלה אם לא בא לה להיות בקשר או חברה של
דניאל!
רוסלנה מפתיעה ועוקצת את דניאל גרינברג!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...