יום שלישי, 9 בינואר 2024

זוכת האח הגדול משתפת באומץ את מצבה הרפואי: "תתפללו עבורי"

כולנו הכרנו אותה שנכנסה לבית האח הגדול, היא הייתה
הדיירת הכי אהובה בעונה וניצחה ובגדול בגמר! מאז
היא נמצאת הרבה באתרי הבידור ומגיעה לאירועים והשקות,
אלא שלאחרונה היא עוברת תקופה מורכבת לצד המלחמה,
היא משתפת במה שהיא עוברת מבחינה בריאותית!




כמו כל כוכבת היא שומרת על קשר הדוק עם העוקבים שלה ומחליטה
לשתף אותם במה שהיא עוברת: . "אני בדרכי כרגע לבדיקה. כמו שכולכם 
יודעים, עשיתי ניתוח קוסמטי, ובין הניתוחים הקוסמטיים עשיתי גם חז*ה, 
הרמה והקטנה. לפני שעושים את הניתוח הזה צריך לעשות הרבה בדיקות, 
לבדוק שהכל תקין."
היא ממשיכה לשתף: "אחותי ז"ל, היה לה סרטן בש*ד. בגלל זה הייתי 
צריכה לעבור המון בדיקות.

זוכת האח הגדול מחליטה לשתף ברגע הדרמטי שעברה: "הלכתי לעשות
אולטרסאונד שד, ובצד ימין שלי ראו שני גושים מוזרים. לא הבינו מה זה. 
שלחו אותי לכירורג שד שעשה לי את הבדיקה." 
בהמשך הוסיפה: "לאחר מכן עשיתי MRI,  והוא יצא תקין. נאמר לי שאלה 
גושים שומניים. הלכתי לעשות את הניתוח, ולאחר הניתוח, 
הפתולוגיה הראתה משהו לא תקין."
בהמשך שיתפה: "אני עכשיו בדרך לעוד כירורג שד שיאבחן את הדבר הזה, 
כי הפתולוגיה יצאה תקינה ולא תקינה".
זוכת האח הגדול ביקשה מהעוקבות שלה שגם יעברו בדיקה תקופתית
ומשתפת ברגע הלחץ והתקווה שהתוצאות יחיו תקינות עבורה!
מי זוכת האח הגדול שהחליטה לשתף במצבה?!
צ.:




מדובר בטהוניה
רובל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כבר לא הכל ורוד?! ספיר בורגיל משתפת במורכבות בזוגיות עם אברהם: "לא מציאות ורוד!"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום הכירו בבית האח הגדול, זה לקח להם אמנם קצת זמן בתוך הבית אבל ככל שהתקדמה העונה הם התקרבו והפכו לזוג בתוך הבית, ...