יום ראשון, 28 באפריל 2024

הלם! בר כהן חושפת את הבעיות בזוגיות: "ביני ובין בעלי יש הרבה תאקלים! העצבים רופפים!"

בר כהן התחתנה לפני מספר שבועות בחתונה
גדולה ונוצצת יחד עם אליאב טעטי, כולם דיברו
על החתונה המוצלחת,מפורסמים רבים הגיעו לחגוג
יחד עם הזוג שהכיר בבית האח הגדול!
בימים האחרונים בר משתפת גם ברגעים הלא פשוטים.




אליאב ובר הכירו בבית האח הגדול והפכו לזוג,אחרי שנגמרה 
העונה הם המשיכו בקשר שהפסיקו ובהמשך עברו לגור 
ביחד,בהמשך הגיעה גם הצעת הנישואין ולפני מספר שבועות
הם התחתנו, לצד הרגעים המשמחים ששיתפו ברשתות החברתיות,
מתברר שלא הכל נוצץ.



בר החליטה לפתוח שאלות ותשובות באינסטגרם,שם נשאלה על 
תחושת הריקנות אחרי העומס והלחץ שלפני החתונה.
אלא שבר החליטה דווקא לפתוח את הריבים שיש לה עם אליאב
דווקא אחרי החתונה: אני חושבת שריקנות נובעת מזה שכאילו יש 
את כל העיסוקים לפני החתונה, ואז אחרי את מרגישה ריקנות. אני 
לא התחברתי לכל העיסוקים האלה לפני החתונה. אני אוהבת 
לחץ של שגרה, של עבודה. אני לא מתחברת ללחץ של לפני חתונה",
היא החליטה לשתף גם בריבים עם אליאב: "דווקא אמרו לי 
שיש הרבה תאקלים בשנה הראשונה אחרי שמתחתנים, 
אני מרגישה את זה, שיש קצת עצבים רופפים."
בנוסף שיתפה את העוקבים בכעס שיש לה כלפי לאליאב,
שהחליט לנסוע למסיבה בזמן שישנה,מבלי לעדכן אותה.
בעקבות הסיפור אחת העוקבות שאלה אותה אם היא קנאית?
בר ענתה: . "מה קשור קנאית? אם הייתי קנאית, הייתי מעלה 
את זה לאינסטגרם?! לא התעצבנתי. בסך הכל אמרתי 'רגע, 
לאן אתה הולך? שניה, תעיר אותי'".
בהמשך שחזר בר החליטה לשתף בריב שנוצר בניהם והדרמה!
מה קורה בין בר ואליאב אחרי החתונה?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...