יום שבת, 27 באפריל 2024

לא מסתירה יותר! דניאל גרינברג חושפת האם היא בהריון מאייל גולן?!

דניאל גרינברג שמשתפת בכל דברי בחייה את העוקבים
שלה ברשתות החברתיות,החליטה לשתף אותם במשהו אישי
מאוד, לאחרונה עלו כמה דיווחים ושמועות על כך שהיא
בהריון,דניאל קיבלה המון שאלות ופניות בנושא והחליטה
להגיב! בהריון או לא?!




דניאל גרינברג שנשאלה מספר פעמים אם הייתה רוצה להביא
ילדים נוספים, אמרה כבר בעבר שהיא מאוד גם אחרי
שנפרד מאייל גולן היא רצתה להביא ילדים, אחרי הקאמבק לאייל
השאלות שוב צצו, דניאל הוצפה בהמון שאלות אחרי שנעלמה
בימים האחרונים מהרשתות החברתיות.


דניאל הבינה שבזמן הזה רצו הרבה שמועות ודיווחים והיא
החליטה לחשוף בעצמה את האמת, דניאל אמרה לעוקבים
בסרטון שהעלתה: היו לי כזה שבועיים מה זה מוזרים. אחרי כל
הבישולים של שבת והעוגות שלחתן לי מלא הודעות 'את בהיריון',
'את בהיריון', 'זו התנהגות של היריון' ".
עוד המשיכה לפרט: "זה היה שילוב של דאון, נפילת מתח, מחזור,
הורמונים, עצבים. גם בואו, זה שאני לא עושה שיתוף על כל מה
שמפרסמים שקורה במדינה, חיילים שנהרגים או פיגועים אני רואה,
אני מעודכנת, אני קוראת. אלה דברים שכן משפיעים על הנפש".
דניאל המשיכה: "הכל כל כך כואב, והכל כך קשוח, כל ההפגנות.
ובכללי, באיזו מדינה אנחנו חיים? אבל יש לי ילדים, ואני צריכה
לגדל אותם, ואני צריכה אנרגיות וכוחות ואני צריכה להמשיך לחיות".
לבסוף החליטה גם לחשוף בפני העוקבים!
האם היא בהריון כן או לא?!
צפו בקטע שחשף את הסוד שהסתירה! לחצו כאן למטה לאחר מכן הקטע נפתח לצפייה:



דניאל שיתפה
שהיא לא בהריון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...