יום שבת, 27 באפריל 2024

לא רק ההריון! זאת ההפתעה שחיכתה לצופים בהופעה של נסרין קדרי!

לזה אף אחד לא ציפה במהלך ההופעה
של נסרין קדרי מהימים האחרונים,נכנסה מפורסמת
שהייתה בנתק מנסרין ומתברר שרק לאחרונה הנתק
הסתיים, קדרי ואותה כוכבת החליטו לסיים את
הסכסוך, ובימים האחרונים היא הגיעה להופעה של נסרין בהפתעה!




לפני חודשים ספורים התעשייה געשה במיוחד אחרי שנחשף הסכסוך
בין נסרין למפורסמת,הכל החל כאשר אותה מפורסמת 
החליטה להעביר ביקורת על נסרין בדוקו ריאליטי עליה ועל בעלה רום:
"הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי וייבים
רעים. סליחה, לדעתי הם פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני, 
זה באמת עושה לי רמא לצפות".

הרשת סערה במיוחד,נסרין לא אהבה לקרוא את מה שכתבה
עליה ועל בעלה, בעקבות כך נוצר נתק, ועכשיו מתברר 
שבימים האחרונים נעשתה סולחה בניהם.
השיא כאמור הייתה ההגעה של אותה מפורסמת להופעה 
הגדול של נסרין בימים האחרונים, חלק מהקהל 
שהגיע היה מופתע מאוד ולא האמין שראה את אותה
מפורסמת מגיעה להופעה של נסרין, כאשר לא פורסם
כלל שהם עשו סולחה!
מי המפורסמת שהגיעה להופעה של נסרין?!
.:



מדובר בליאל אלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...