יום שישי, 26 באפריל 2024

הלם! אליקו בחזית נגד אמא של אשתו לירז: "את חייבת בדיקה נפשית! את סכנה ללירז!"

הדרמה המשפחתית של אליקו ולירז לא קרובה
אפילו לסיום, אחרי שאליקו ולירז הכריזו על קאמבק,
לא כולם אהבו את הסולחה, במיוחד אמא של לירז
שיצאה נגד הקשר שלהם.
אחרי שלירז יצאה נגד אמא שלה,אליקו יוצא גם הוא נגדה!




לפני מספר שעות לירז החליטה לעלות סטורי ולצאת נגדה התנהגותה
של אמא שלה וכתבה: "אמא שלי עשתה מספיק נזק, שתנוח ושתיתן
לי לשקם את הבית שהרסה".
אליקו החליט גם הוא להגיד את כל מה שהוא חושב על אמא
של לירז:" מלין, לפני שאני אוכיח את כל מה שעוללת מיום הברית לבת
שלך ולנו אצלי בבית ומה שיצא לך מהפה בדקות של קדושה, ואיך שזעזעת את
כולם במה שיצא לך מהפה והדמעות של לירז ברגעי הברית בגללך,"

עוד כתב: "מה שעשית פה באותו לילה מחוץ לבית כשלירז בוכה ומתחננת
שתלכי מפה ואת מתנהגת מזעזע. כל מילה של לירז עלייך אמת, לא תצליחי
להוציא אותה קטנה עם הורמונים ומיניקה, היא הכי בוגרת שיש, הכי
אמיתית שיש. מה שעשית מאז הברית ועד היום זה התעללות בלירז, בי ובמשפחתי".
אליקו המשיך לצאת נגדה: "במקום להוציא את לירז ילדה קטנה, תספרי את האמת
ותתנצלי בפנייה, על הכל הנזק הנפשי שגרמת לה. לא היה לך אכפת שהיא
מיניקה כשקיללת אותה בלי סוף. לא היה לך אכפת שהיא בכתה בלי סוף
וביקשה ממך ללכת בלילה של הברית שבאת לצרוח מחוץ לבית בעודנו
מטופלים בג'ון."
אליקו הוסיף: "להכל יש לי הוכחה. מלין, עדיף לך להתחבא. בושה שכמותך,
לירז יודעת מה קורה פה וגם אני".
אליקו המשיך לתקוף בחזית את אמא של לירז!
ואיך הגיבה אמא שלה לטענות?!
צפ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...