יום שני, 25 בדצמבר 2023

הלם! כוכבת חתונמי מור רדמי נשאלה אם תצטרף לשלישייה וכך ענתה!

מור רדמי שניסתה למצוא את מזלה בריאליטי חתונה ממבט
ראשון,קיבלה התאמה לצד שניר, כבר מההתחלה בירח דבש היה
נראה שמור כן נמשכת לשניר ואילו הוא פחות.
לאורך כל התהליך מור ניסתה להתקרב לשניר שהוא לא ממש
היה בעניין ודחה אותה.




השיא היה כאשר מור ביקשה בשיא התהליך לעזוב את הדירה המשותפת 
ולנסות את הקשר בצורה שונה,למרות הניסיון,הוא לא צלח והם החליטו
בהמשך להיפרד,מאז שניר נכנס לזוגיות יציבה וכך גם מור שהייתה
בזוגיות תקופה ארוכה ולאחרונה הפכה לרווקה.
לאורך כל התקופה מור נמצאת בקשר הדוק עם העוקבים שלה ומשתפת 
אותם בכל מה שהיא עוברת.

בימים האחרונים היא החלה לענות על שאלות העוקבים ושיתפה: ״אני 
מרגישה שהמלחמה הייתה מאיץ חלקיקים להרבה אנשים בתחום מערכות 
היחסים. אני שומעת רק על הצעות נישואים או פרידות״.
בהמשך היא שיתפה על כך שהיא רווקה: ״הייתי במערכת יחסים מאז 
שהתוכנית עלתה לשידור, והסתיימה לא מזמן לתוך המלחמה. 
נכון לעכשיו אני לא בזוגיות.
אני לא מחפשת להיכנס לאחת בשלב הזה. אני מרגישה לא פנויה רגשית
כמו שאני רוצה וצריכה להיות בשביל להתחיל משהו חדש,
אבל מעריכה את ההתעניינות תמיד״.
אחת השאלות היותר בולטות הייתה היא שנשאלה על ידי אחד
העוקבים: "היית זורמת עם זוג שהיה רוצה לצרף אותך?".
מור הופתעה מהשאלה ועוד יותר הצליחה להפתיע
את כולם בתשובה שלה!
ככה מור הגיבה!
.:



"אני בגישה של 
לעולם אל תאמר 
לעולם לא"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...