יום ראשון, 24 בדצמבר 2023

זוכת האח הגדול עוצרת את התכנים באיטנסטגרם: "לא בא לי להיות פה"

דיירת האח הגדול שגם ניצחה בעונה שהשתתפה, החליטה
לשתף את העוקבים במה שהיא עוברת בשעות האחרונות,
במהלכן החליטה לשתף בהחלטה שקיבלה לעצור את כל התכנים
שהיא מעלה באינסטגרם!
מחליטה לחשוף ולשתף את ההחלטה שקיבלה!





ימים לא פשוטים עוברים על עם ישראל, הכניסה הקרקעית לרצועת עזה 
לא פשוטה בכלל ובשעות האחרונות נחשפו עוד 14 שמות של לוחמי צה"ל
שנהרגו במהלך סוף השבוע!
"לא בא לי להיות פה היום", כתבה יוצאת האח הגדול בסטורי
שפרסמה על רקע שחור.



עוד הוסיפה: "לא בא לי לשתף במה שאני עושה, איך אני מרגישה
ומה אני אוכלת", התייחסה לתכנים שבדרך כלל היא מעלה:
"בא לי שיהיה פה שקט. בלי להדחיק או להצחיק או לנסות לנהל איזושהי שגרה".
עוד המשיכה לשתף: "נהרגו ב-24 השעות האחרונות 13 פרחים, 
שהקריבו את חייהם בשביל שאני אוכל להמשיך בשגרה שלי. 
זה לא עוד אייטם, זה החיים", לאחר
מכן הודיעה שהיא לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות:
"המעט שאני יכולה לעשות היום, זה לעצור ופשוט לזכור. 
שום דבר אחר לא מעניין כרגע".
מי זוכת האח הגדול שההחליטה לעצור
הכל ולהפסיק לעלות תכנים באינסטגרם?!
.:




מדובר בתקוה גדעון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...