יום רביעי, 20 בספטמבר 2023

אחרי התגובה הקשה שקיבלה מעתוק: "אישה מכוערת עם פיגור שכלי כמו אח שלה!" זה הצעד שעשתה!

הרשת סוערת בעות האחרונות אחרי שעלתה ברשת תגובה
קשה מאוד נגד יובל מעתוק שהשאירה אותה מופתעת,
מעתוק החליטה להגיב לתגובה הקשה, מה שגרם לשיח
ברשת ,האם נחצו כל הקווים האדומים?!
מעתוק החליטה לעשות לזה סוף!




גמר האח הגדול אמנם מאחורינו, אבל נראה שחלק מהצופים 
עדיין לא השלימו עם הניצחון הגדול של יובל מעתוק בגמר,
בשעות האחרונות התרוצצה ברשת תגובה קשה במיוחד
שקשורה ליובל: "בחרו אישה מכוערת עם פיגור שכלי כמו 
אח שלה".


מעתוק החליטה לא להתעלם מהתגובה הקשה שקיבלה: "יש משהו 
שאני סוחבת איתי מהבוקר ואני רוצה לשתף אתכם."
עוד כתבה: "יש תגובות רעות, תמיד יהיו, אבל יש תגובות של רוע טהור
כזה שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה מבחינתי. מצרפת מקבץ תגובות
ממישהי אחת שהגיבה מהפרופיל האמיתי שלה ובכל זאת בחרתי
למחוק את השם שלה מפאת הכבוד שיש לי, לעומתה".
מעתוק המשיכה לשתף את דעתה: "התגובות שהיא הגיבה מזכירות לי 
שהזכייה והגביע שלי הוא גם של קובי ושעשיתי את זה למענו. אני 
משתפת את הרוע הזה כי אני רוצה להעלות שוב את המודעות שפיגור 
ואוטיסט זה לא קללה".
הרשת סערה במיוחד! יוצאי ריאליטי רבים גינו את התגובה 
של אותה בחורה,יובל נשארה ללא מילים!
זה הצעד הבא והמפתיע שהחליטה לעשות יובל מעתוק!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...