יום רביעי, 20 בספטמבר 2023

מפרגנים או פחות?! לא תאמינו איך הגיבו אלין וליאם לקאמבק של אייל גולן ודניאל?!

אייל גולן ודניאל גרינברג כבר לא מסתירים,אחרי לא 
מעט שמועות הם חזרו להיות ביחד, אמנם
לא תראו אותם מודיעים על כך באופן רשמי אבל
כל הסימנים מראים שהם ביחד ופשוט החליטו
לא לעשות מזה עניין גדול!




ליאם ואלין גולן התייצבו לפרמיירה של "משפחה שדה",
דוקו ריאליטי המצליח שעלה בהוט, וצולם עונה נוספת
לתוכנית, במהלך אירוע ההשקה התראיינו אלין וליאם
לצוות של מאקו סלבס והפתיעו.
כאשר הם נשאלו על דעתם על כך שאמא שלה אילנית ואלירז
רוצים להביא ילד נוסף לעולם.


ככה הם הגיבו: "אני אשמח, אין לי בעיה. אחים שלי הם האהבה שלי ואני
מת עליהם וכל עוד אלין מטפלת בהם, אין לי בעיה".
הם גם התייחסו לגידול שמצאו בגופה של אמא שלהם
אילנית לוי, אלין אמרה: "האמת שזה לא משהו שהוא קל ונעים אבל
ברוך השם מטופל, הכל טוב, הכי חשוב בריאות".
במהלך הראיון הם התייחסו לקריירה המקצועית שלהם ועל
הסדרה שתלווה אותם בכל צעד שהם עשו לאחרונה ועכשיו
יקבל זוית אחרת!
בשיא הראיון הם נשאלו את דעתם על הקאמבק של אביהם
אייל גולן ודניאל גרינברג!
איך הגיבו? פחות אהבו?
.



"אם הוא מאושר,
אנחנו מאושרים."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...