יום רביעי, 20 בספטמבר 2023

הלם! לא תאמינו מי כוכב האח הגדול שיצא להגנת מעתוק: "בושה,משפט שדה,עברייני מקלדת!"

הרשתות החברתיות עדיין סוערות בעקבות
התגובות הקשות שמקבלת יובל מעתוק שניצחה
בבית האח הגדול! יובל החליטה לעשות לזה
סוף ולשתף מול כולם מה כותבים לה!
עכשיו דייר האח הגדול מחליט לצאת להגנתה!




יובל מעתוק החליטה לעשות סוף ובשעות האחרונות העלתה
מספר תגובות קשות שהיא מקבלת אחרי שזכתה בגמר האח הגדול:
“נראית עם פיגור שכלי כמו אח שלה”, “אח שלך מפגר מסריח”, 
“ילד מסריח זה מה שהוא, הפלה!".
זה רק חלק מהתגובות הקשות שיובל מעתוק מקבלת!

יוצאי ריאליטי רבים יצאו להגנתה של יובל בעיקר החברים מבית
האח הגדול וגם משפיענים שהחליטו לתת את התמיכה שלהם
ביובל מעתוק ולחזק אותה בימים הלא פשוטים שהיא עוברת,
במקום להתעסק בחגיגות יובל מתעסקת בתגובות הקשות שהיא מקבלת!
דייר האח הגדול שהיה יחד עם מעתוק ולא היה ממעגל החברים
הכי קרוב של יובל בתוך הבית החליט להגן עליה בפוסט נוקב:
"פשוט בושה!! אין לכם מושג מה ההשלכות של המילים שאתם מוציאים מהפה. 
מעתוקי את הלב. עד שלא הייתי חלק מתכנית ריאליטי לא הבנתי את המשמעות 
של עברייני מקלדת וכמה זה נוגע."
עוד כתב בכעס: "אני לא מבין מאיזה מקום זה מגיע ומה האינטרס לפגוע בבן אדם 
שלא עשה לכם שום רע? אני מבטיח שבכל תגובה רעה שאני אפגוש אני 
אכפיש את השם ואפילו לא אסתיר אותו, מי שמתנהג ככה צריך לעמוד למשפט שדה! 
פשוט בושה שאלו המילים שאתם מוציאים מהפה".
לא תאמינו באיזה דייר מדובר?!
.




מדובר באורי נגר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...