יום רביעי, 27 בספטמבר 2023

יענקי חושף שהוא עובר הטרדות: "תפסיקו את זה!זה קשה לי!" מי עומד מאחורי ההטרדות?

יענקי יוצא האח הגדול העונה, מקבל המון אהבה
מאז שיצא בגמר האח הגדול במקום השלישי, המעריצים
והתומכים מרעיפים עליו אהבה בכל הזדמנות ונראה
שיענקי מקבל את זה ומחבק את כל האהבה שהוא מקבל,
האם חלק מהם הגזימו?!




לצד אהבה גדולה שיענקי מקבל מהתומכים ,מתברר שיענקי
עובר גם ימים לא פשוטים כאשר לפי דבריו הוא עובר
הטרדות בטלפון בלי הפסקה!
יענקי החליט לעשות לזה סוף וביקש מאותם אנשים להפסיק
להטריד אותו,אז מי עומד מאחורי ההטרדות?!

להיות יוצא ריאליטי זה לא קל במיוחד בתקופה הראשונה,
הדיירים מהאח הגדול מקבלים אהבה גדולה מהתומכים ומהרחוב.
יענקי שמסתובב המון בחוץ מקבל אהבה גדולה גם מחבריו
החרדים,יענקי מחליט לשתף במפתיע: " אנשים שמצלצלים אליי. עכשיו, 
אני ממש מתנצל אני לא יכול לענות לכל אדם, יש לי עשרות טלפונים ביום
ושיחות וואטסאפ, ווידאו, ופייסטיים, אני פחות מתחבר לזה."
יענקי שיתף ברגעים הקשים:"השיחות טלפון האלו, זה מאוד מאוד 
קשה לי עם זה, אז בבקשה, אולי פשוט תפסיקו עם זה״.
יענקי משתף במפתיע שמטרידים אותו!
מי עומד מאחורי כל אותם ההטרדות?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מרגש! זאת הבקשה המפתיעה של שניר בורגיל מאשתו שי עופרי!

שניר בורגיל מתרגש מאוד להיות אבא, לא פעם הוא דיבר על הציפייה הגדולה ועל ההמתנה להיות אבא ובתגובות שלו ניתן לראות עד כמה הוא מחכה לרגע ה...