יום רביעי, 27 בספטמבר 2023

הלם! סתיו קצין הרסה לעצמה אחרי שיצאה מבית האח הגדול?! ככה הגיבה לטענות!

סתיו קצין כמעט ויצאה המנצחת הגדולה בבית
האח הגדול,מה לא נאמר על הגמר הכי דרמטי שהיה
באח הגדול בשנים האחרונות,יובל מעתוק ניצחה בניגוד
לתחזיות וסתיו קצין הסתפקה במקום השני והמאוד
מכובד! אבל האם היא הרסה לעצמה אחרי שיצאה מהבית?!




האם סתיו קצין עשתה טעות דווקא אחרי האח הגדול?! 
ימים ספורים אחרי הגמר סתיו התראיינה בכל מקום
אפשרי וגם התייצבה לצילומים של האח "חוזרים הביתה",
אלא נראה שדווקא במהלך ראיונות ומשדרי הסיכום סתיו חטפה
ביקורת קשה על התנהגותה.

סתיו לא ממש קיבלה את התוצאות וטענה לאורך כל הזמן
שהייתה צריכה לנצח באח הגדול ולא הגיע ליובל מעתוק 
שלא עברה תהליך כמוה, בנוסף סתיו גם בחרה לפתוח בחזית מול 
ליאל קוצרי, בשעות האחרונות סתיו פתחה את האפשרות
לשאלות ותשובות ונשאלה במפתיע: "הא את מרגישה שהתנהגות
שלך ביציאה הרסה לך קצת?!"
סתיו החליטה לענות על השאלה הביקורתית ולא חסכה במילים:
"איזה התנהגות? אני הייתי אני לאורך כל הדרך וגם בסוף
שיצאתי אני לא צבועה."
עוד המשיכה: אני אגיד את האמת שלי גם אם קצת קשה לשמוע
יש דרך מסוימת לדבר על דברים אני יודעת לדבר אותם
בלי לרדת לרמה נמוכה".
סתיו החליטה להגיד את כל מה שהיא חושבת!
ולא חסכה בביקורת נגד מי שיצא נגדה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...