יום רביעי, 27 בספטמבר 2023

לא ציפו לזה! הקשיים שאברהם וספיר עוברים נחשף: "אנחנו בבעיה רצינית"

ספיר בורגיל ואברהם אקלום הכירו בבית האח הגדול,
תחילה זה היה נראה כמו ידידות טובה אלא שבהמשך
הם התאהבו והפכו לבני זוג בתוך הבית, אחרי שהודחו
בשלב מתקדם מאוד של העונה הם עומדים במבחן ראשון
של זוגיות הפעם מחוץ לבית האח הגדול!




כולם יודעים שהמבחן האמיתי הוא מחוץ לבית האח הגדול,
אברהם וספיר החליטו לקפוץ למים העמוקים וימים ספורים אחרי 
המר הגדול החליטו לעשות צעד שלא כולם עושים אחרי 
תוכנית ריאליטי ועברו לגור ביחד!
ספיר עזבה את הדרום לעיר הגדולה תל אביב יחד עם אברהם!

המטרה כמובן לבנות זוגיות ולהצליח בזה ולנסות ולהתחיל בקריירה
חדשה במרכז כאשר כל ההתרחשויות מתרחשות בתל אביב!
ספיר מחליטה לחשוף את הבעייתיות: "אני 20 דקות יושבת פה, בכניסה לבניין, 
מחכה לו. לא מצאנו אתמול חנייה במשך שעתיים, אז לא הייתה לנו ברירה 
אלא להחנות בחניון, אז חנינו בחניון. עכשיו אני ממתינה, והייאוש 
בלהמתין זה משהו."
בהמשך התלוננה על אברהם:" ואם זה היה נשמע שאני מתלוננת בשעה 
תשע וחצי בבוקר, אז כן, זה בדיוק מה שאני עושה. ואברהם, אם אתה 
צופה בסטורי ועדיין לא הגעת לפה, אני אומרת לך, אנחנו בבעיה 
רצינית. מה הוא עושה? הוא לא עונה לי לפעמים לטלפון."
מה קורה בין אברהם וספיר היום?!
ספיר מחליטה לחשוף הכל!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...