יום רביעי, 27 בספטמבר 2023

הלם! רוי רייניש בעקיצה על הזוגיות עם לין: "הקשר הזה גרם לי לנזק" איך הגיבה?!

רוי רייניש ולין אלפי שהכירו בבית האח הגדול,
הפכו לבני זוג בשלב מוקדם של העונה,הזוגיות
הזאת הצליחה להפתיע את כולם,אפילו את עצמם שהם החליטו
כבר בתוך הבית לא להתקדם בקשר ולהמתין עד אחרי
שייצאו החוצה מבית האח הגדול!




בשלב מוקדם של העונה רוי כבר הודח ובהמשך לין
החליטה לפרוש מהבית, היצאה מהבית של לין הובילה
למפגש יחסית מהר בינה לבין רוי, הם עשו יחד קעקוע
והיה נראה שהם בזוגיות גם בחוץ, אלא שכעבור זמן 
קצר הם החליטו להודיע על פרידה!

אחד מהעוקבים של רוי היה ישיר איתו ופשוט שאל: מה קורה עם לין?",
רוי החליט לענות באריכות: "אענה על זה בכנות פעם ראשונה
ואחרונה באינסטגרם שלי", המשיך רוי: "זה לצערי 95 אחוזים מהשאלות",
עוד אמר: "בתוכנית וגם אחריה הגעתי פתוח מאוד ועם נכונות אמיתית שזה יצליח,
בלי לשפוט ולהיות בביקורתיות. לצערי, הקשר הזה החזיר אותי לגיל 14,
ובדיעבד גרם בעיקר לנזק מהרבה בחינות וגם בדרך שלי בתוכנית".
עוד אמר: "בנימה זו, אאחל לעצמי לא להתפשר, להיות קשוב לתחושות שלי, 
לדייק את עצמי ואת הבחירות שלי וללמוד כמה שיותר מכל החוויה והקיץ 
המטורף שעברתי."
בהמשך נשאל שוב על לין והוא ענה: "זה היה רחוק שנות אור מאיך שדמיינתי 
שזה יהיה בתוך הבית. האם זו הייתה החלטה 'חכמה' 
מבחינה מקצועית? לא בטוח".
ואיך הגיבה לין לעקיצה מצד רוי?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...