יום שני, 9 במרץ 2020

אחרי שאמלי בתה של אופירה אסייג חשפה שהיא מתגעגעת לאייל גולן! דניאל גרינברג מגיבה!

הסכסוך שלא רוצה להסתיים בין אופירה אסייג לבין אייל גולן
עולה שלב נוסף, ואם היה נראה שלקראת החתונה יהיה פחות סוער
מסתבר שזה לא המצב, אחרי שבימים האחרונים אמלי בתה של אופירה
אסייג אמרה שהיא מתגעגעת לאייל גולן, דניאל שהתראיינה בתוכנית
הבוקר הגיבה על כך ועקצה בעקיפין!



בסוף השבוע הקרוב זה קורה  אייל גולן יצעד אל עבר החופה יחד עם דניאל 
גרינברג שנמצאת כבר עכשיו בחודש רביעי להריונה.
רגע לפני שזה קורה, דניאל גרינברג התפנתה מההכנות לחתונה והתראיינה
לתוכנית הבוקר של ניב רסקין.
על הציפיות וההתרגשות לאירוע אמרה: "ההתרגשות הגדולה תהיה 
בחופה ואחרי זה הכל ישתחרר".


דניאל המשיכה לשתף בתהליך: "בגלל שהיום אני עובדת כמפיקת אירועים אז אני 
יותר שמה לב להכל", שיתפה גרינברג: "אבל אני באמת מרגישה בידיים טובות. 
אני חושבת שגם מפיקה ביום החתונה שלה לא צריכה להתעסק בזה, 
ואני משאירה הכל בידיים של אירית".
לגבי ההחלטה להפריד בין החופה לחתונה עצמה אמרה: "הראייה שלי לגבי החתונה שלי 
לא הייתה כל כך גרנדיוזית ומסוקרת, אז כן היה חשוב לי לשמור 
על אינטימיות מסוימת ולא מול 1,400 אנשים פלוס."
דניאל גם ניסתה להדוף את הביקורות נגדה ואמרה מה היא חושבת על כך: "לא, 
אני כבר לא שם. זה תהליך שאני עוברת עם עצמי בתוך מערכת היחסים ובצמיחה האישית שלי."
אלה שאז היא נשאלה מה בדיוק קורה עם הסכסוך בין אייל גולן לאופירה אסייג 
ונשאלה על כך שאמלי בתה של אופירה אמרה לאחרונה שהיא מתגעגעת לאייל גולן
דניאל הגיבה לנושא ותחילה אמרה: "אמילי מהממת. אם גילי ירצה ואמילי 
כל כך מתגעגעת שיקפוץ אלינו".
אלה שדניאל החליטה בכל זאת לעקוץ בתשובתה את אופירה אסייג!
דניאל בראיון שגרם לסערת ענק!

הראיון המלא ממש כאן!!


2 תגובות:

  1. בעלי ואני נשואים כבר 7 שנים. היינו נשואים באושר עם שני ילדים, במשך החודש האחרון התחלתי לשים לב להתנהגות מוזרה ממנו וכמה שבועות אחר כך גיליתי שבעלי רואה מישהו. הוא התחיל לחזור מאוחר מהעבודה, כמעט ולא היה אכפת ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה במשך 2-3 יום. עשיתי כל מה שיכולתי כדי לתקן את הבעיה הזו אבל הכל היה לשווא, הדאגתי מאוד והייתי זקוק לעזרה כשגלישה באינטרנט באחד הימים נתקלתי באתר שהציע כי ד"ר איגבינוביה יכול לעזור בפתרון בעיות זוגיות, שחזור מערכות יחסים שבורות ו וכך הלאה אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו, אז יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף רק יומיים בעלי בא אלי והתנצל על העוולות שהוא עשה ומבטיח לא לעשות את זה שוב מאז ומאז הכל יש לו חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד בשמחה .. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה זקוק לגלשן כישוף שיכול להעביר כישוף שעובד באמת, אני מציע לך לפנות אליו. הוא לא יאכזב אותך. זה הדואר האלקטרוני שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +2348144480786 לוקחים דברים כמובנים מאליהם וזה ייקח מכם

    השבמחק

  2. צרפתיה קטנה וביישנית נשלטת ועושה כל מה שתגידו לה במצלמה - ישראליות מדהימות שולחת לכם סרטי סקס http://sexprivatevideos.com/ ישר לנייד

    השבמחק

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...