יום ראשון, 8 במרץ 2020

הגזימה? תקוה יורקת לכאורה על התמונה של ליאור באח הגדול? הצופים המומים:"אין לך בושה?"

לא רגוע באח הגדול, במהלך יום של משימות רבות שקיבלו
הדיירים במהלך היום, החלה לנקות תקוה את הבית,
והתמקדה באיזור התמונות של כל הדיירים, במה שנראה
כמו ניקיון רגיל הצליח להצית ברגע את כל הרשת שזעמה
על המקרה החריג.



אז מה בדיוק קרה שם?! לפי התיעודים מהשידור החי בערוץ 26,
תקוה נראת מנקה חלק מהתמונות של הדיירים כאשר היא מתכופפת
לתמונה שלה והחלה לנקות אותה,תקוה דיברה אל התמונה שלה
אחרי שסיימה לנקות היא התרוממה לכיוון התמונה של ליאור במה שנראה
יריקה לכאורה לעבר התמונה.


הרגע גרם לסערה גדולה ברשת,תחילה רבים חשבו שהיריקה הייתה בכלל
מכוונת לתמונה של רונן ,אלה שהתמונה שלו לא בדיוק היה קרוב, לפי
צפייה מספר פעמים זה נראה בבירור לתמונה של ליאור.
רבים מהצופים טוענים ומדברים על כך שזה היה בהומור ושהם חברים טובים
אז למה יש לה בכלל סיבה לירוק לתמונה? אלה מי שעוקב אחרי השידור החי
מדבר על התרחקות בין ליאור ותקוה בעקבות הכניסה של אמא של ליאור
ביממה האחרונה והמסר שהעבירה לו, מאז המפגש ליאור נראה מתרחק
מתקוה מבלי לפרט וסיבה, לא ברור אם יש קשר לזה אבל הצופי
כבר מגיבים ובעוצמה נגד תקוה: בהמה,מגעילה!".
גולשת אחרת כתבה: "תתביישי לך! איך שידרו כזה דבר?" היו תגובות חריפות
יותר שאנחנו מעדיפים לא לפרסם, מנגד עלו תגובות שמנסות להסביר את תקוה ובכך שהיא
בכלל עשתה זאת מתוך הומור והיא בכלל חברה טובה של ליאור ולא תעשה משהו רע על ליאור.
האם תקוה ירקה לכאורה על התמונה של ליאור דואק?!
הסערה מהשעה האחרונה ברשת! תחליטו בעצמכם: ובתגובה!

התיעוד המסעיר ממש כאן!!


תגובה 1:

  1. היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרדת כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות, אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אליי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל, אני הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך לומר לכל העולם על האופן שבו ד"ר אלאבה עוזר לי להעניק לב לבי. ד"ר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי צור קשר עם ד"ר אלאבה בכתובת הדוא"ל הבאה: dralaba3000@gmail.com
    אני מאחל לך את הטוב ביותר

    השבמחק

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...