יום שלישי, 1 באוקטובר 2024

הלם! עינב בובליל תוקפת: ״חצופה! לדבר ככה לאמא שלי? אני אראה לה מה זה"

עינב בובליל לא נשארה אדישה והחליטה
לתקוף חזרה את אחת העוקבות שלה אחרי
שיצאה נגד אמא של עינב בובליל, ורד!
עינב תקפה אותה וגרמה לסערה גדולה ברשת!
כל הפרטים מהסערה ברשת!






יוצאת האח הגדול עינב בובליל אומרת תמיד את דעתה
בכל נושאט,היא מעלה לאורך היום סטורי'ז אם זה מחייה
האישיים ואם זה מקידום מוצרים, מי שעוד מככבת באינסטגרם
של עינב היא אמא שלה ורד.
הכל החל בסרטון שהעלתה עינב כאשר אמא שלה מספרת
לה שאחת העוקבות העליה אותה.



ורד בובליל שיתפה את עינב: "את יודעת מה מישהי אמרה לי 
באינסטגרם? היא ירדה עליי ואז אמרה לי לכי לבשל״.
לאחר מכן עינב שאלה אותה למה?, ורד ענתה: ״פרסמתי משהו 
על המבצע שהם עשו וכמה שהייתי שמחה, שהם הרגו את נסראללה. 
היא אמרה ׳אני מקווה שאת חושבת שגם מי שאחראי על ההצלחה 
קשור גם לכישלון של השביעי באוקטובר׳. אמרתי ׳הוא אחראי 
גם לזה וגם לזה, לפחות הוא מנסה לתקן׳."
לאחר מכן אותה עוקבת כתבה לה לכי לבשל.
בעוד ורד השלימה עם אותה תגובה קשה שקיבלה,עינב בובליל
לא אהבה את זה בכלל עינב פרקה ואמרה: ״אני ממש לא רוצה 
להיות עצבנית, עזבו. אבל הקטע עם אמא שלי עצבן אותי מאוד 
כי אין מה לעשות זאת אמא שלי. על".
בהמשך עינב תקפה את אותה עוקבת:
״חצופה! לדבר ככה לאמא שלי? אני אראה לה מה זה"
זה לא נגמר כאן! וגרם לתגובה קשה שהובילה לעשרות תגובות!
צפ*ו בקט*ע המסעיר שחשף את הדרמה! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של די ג'יי יוצאת שוב נגד פרידה: "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

הסאגה סביב משפחתו של די ג'יי שארפ ופרידה לא בדרך לסיום, אחרי גמר האח הגדול,פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ התאחדו מחדש. למרות הקשיים שהם ...