יום שלישי, 24 בספטמבר 2024

הלם! קורלי לרוסה תובעת עובד הפקה של האח הגדול וזאת הסיבה!

שעות לא פשוטות עברו על דיירת האח הגדול
מהעונה קורלי לרוסה שהחליטה בסופו של דבר לתבוע
עובד הפקה של האח הגדול,
לרוסה פתחה בסרטון שהסבירה רקע לגבי מה שהיה
ולאחר מכן היא הביאה הוכחות שמדובר בעובד הפקה, כל הפרטים!





בהפקת האח הגדול לא יאהבו לראות את המקרה הלא נעים שקרה
בשעות האחרונות, קורלי שהייתה דיירת העונה שיתפה בסטורי 
שעברה על התגובות שקיבלה באינסטגרם ולפתע ראתה מגיב שכל
הזמן הגיב נגדה וכאשר נכנסה לפרופיל שלו הבינה שמדובר
בעובד הפקה.



לאחר מכן היא שיתפה בתמונות שלו מחדר האח הגדול ובנוסף
תמונה ששיתפה שהיא צילם מהחצר של האח הגדול, 
קורלי לא לא השאירה את זה ככה והחליטה לשלוח לו הודעה,
לרוסה שיתפה חלק מהתגובה שלו: "אני באמת סתם הייתי רושם
את זה לא בקטע אישי או משהו ואת באמת אישה מדהימה,
ורואים עלייך שאת בן אדם מדהים ואני מתנצל ואם זה פגע בך
אני מאחל לך רק בריאות אושר והצלחה בחיים".

לרוסה המשיכה לכעוס עליו: "לא מעניין אותי",
היא המשיכה: "דאגתה להגיב כמה וכמה פעמים שאני יראה
בבקשה ראיתי וקיבלתי וגם על הדרך תקבל תביעה!".
הרשת סוערת! איך הגיבו בהפקה לסערה?!
ומה קורלי החליטה לעשות?
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! קורלי לרוסה תובעת עובד הפקה של האח הגדול וזאת הסיבה!

שעות לא פשוטות עברו על דיירת האח הגדול מהעונה קורלי לרוסה שהחליטה בסופו של דבר לתבוע עובד הפקה של האח הגדול, לרוסה פתחה בסרטון שהסבירה רקע ל...