יום ראשון, 22 בספטמבר 2024

הלם! כוכבת האח הגדול חושפת במפתיע: "נמאס לי מהטיפול בכדורים - אני צריכה פתרון נפשי"

דיירת האח הגדול שכולנו מכירים וזוכרים
וכמעט ניצחה בגמר האח הגדול החליטה לחשוף
צד נוסף בחייה, היא פתחה באפשרות של שאלות 
ותשובות מצד העוקבים שלה והחליטה 
לחשוף את מה שהיא עוברת לאחרונה.





כולנו הכרנו אותה בתור דיירת האח הגדול, אז אמנם
היא לא ניצחה אבל בהחלט הפכה לכוכבת 
גדולה, כעת היא החליטה לשתף במה שהיא עוברת,
היא שיתפה את העוקבים: "פחות להתעסק עם כסף וכלכלה 
וכל זה למרות שברור שזה חשוב אבל הנפש שלנו הרבה יותר חשובה".

בעבר היא שיתפה שהיא סובלת מפיברומיאלגיה, אלא שכעת
היא מחליטה לחשוף בקשיים שיש לה: "הטריגר של הפיברומיאלגיה 
שלי זה הלחץ הכלכלי", אמרה. "נמאס לי מהטיפול בכדורים. 
זה כדורים שאם אני מפסיקה אותם, הכל חוזר. אני רוצה 
להעיף אותם ממני",
עוד הוסיפה: "הטיפול בפיברו הוא נפשי ואני מחפשת את הפתרון לזה. 
מנסה להעיף את המחלה עם טיפולים הוליסטיים. 
הכדורים עומדים להיגמר לי ואין לי מושג מה לעשות. 
אני מפחדת מהגמ*ילה מזה",
בהמשך שיתפה בפחדים שיש לה: "אני ברעידות. פיברומיאלגיה 
היא מחלה אוטואימונית שהגוף יצר וצריך למצוא את הבעיה".
דיירת האח הגדול משתפת  במצבה הבריאותי
והצורך בפתרון נפשי!
נחשפת!
.




מדובר 
בסתיו קצין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי: "לסרטן יש סיכויי חזרה גבוהים"

מעיין אדם ממשיכה לעבור תקופה מורכבת, ובהחלטה אמיצה היא מחליטה לשתף את כל מה שהיא עוברת וזה לא פשוט עבורה.לאחר  שהתגלה בבטנה ממצא חריג וענ...