יום ראשון, 22 בספטמבר 2024

הלם! יהב ארהבור עוקץ את הזכייה של אור בן דוד בגמר האח הגדול: "נכשלנו!"

גמר האח הגדול אמנם מאחורינו אבל התגובות
סביב אירוע הגמר וסביב הניצחון של אור בן דוד
רק התחילו, חלק מהדיירים כבר הספיקו להתראיין
מאז הגמר וגם לסכם את השהות בתוך בית
האח הגדול,יהב העלה פוסט סיכום מפתיע!






יהב שנמצא בסוג של קשר טרי עם הדר שירי,רצה
מאוד לראות אותה מנצחת בגמר, הדר לבסוף במקום
הרביעי העונה, יהב ראה את הניצחון של אור
בן דוד החליט לסכם את העונה ועל הדרך לשלוח מסר
מה הוא חושב לניצחון של אור.



"מאיפה לסכם?", כתב יהב לצד תמונות וסרטונים מתוך
השהות שלו בתוך בית האח הגדול. "
לאחר מכן הוא המשיך: "קודם כל רוצה להגיד תודה לכל 
מי שפה, זה לא מובן מאליו", בהמשך הגיב ועקץ
את הניצחון של אור בגמר: "אומנם במבחן התוצאה שלי 
בבית 'נכשלנו', אבל לא מתחרט על כלום. לא על מי שאני או מה שאני."
עוד כתב: :אני יודע שאימא שלי שלמה עם הדרך שלי, ושהכל כתוב מראש. 
בין הדברים היותר מאתגרים שעשיתי אי פעם, אבל עכשיו זה הזמן לפרק 
חדש בחיים שלי. " לבסוף הודה לכולם: "רוצה שוב לסיים בלהודות לכם, לכל 
אחד ואחת שתמכו בי כשהייתי למטה, בכל אחד שדאג לשאול לשלומי 
למרות המסכה ששמתי על עצמי שהכל בסדר. עד הפעם הבאה, 
אוהב אתכם בכמויות, ואמן רק בשמחות".
הרשת סוערת בעקבות דבריו של יהב!!
ואיך הגיבו בסביבתו של אור? חזית חדשה?
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! מעיין אדם משתפת במצבה הרפואי: "לסרטן יש סיכויי חזרה גבוהים"

מעיין אדם ממשיכה לעבור תקופה מורכבת, ובהחלטה אמיצה היא מחליטה לשתף את כל מה שהיא עוברת וזה לא פשוט עבורה.לאחר  שהתגלה בבטנה ממצא חריג וענ...