יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

הלם! זוכת האח הגדול מתוודה שהיא נמשכת לאחד הדיירים: "אני מחכה לו"

דיירת האח הגדול שכבר זכתה בבית האח הגדול,
ומכירה היטב את התוכנית, בהצהרה מפתיעה כלפי
אחד הדיירים העונה, במהלך פאנל בתוכנית רשת 13,
היא התוודתה ושיתפה במה שהיא מרגישה לאחד
הדיירים! מי זאת?! ובאיזה דיירה מדובר?!




יוצאת האח הגדול ומי שזכתה בגמר התארחה בתוכנית
שואו טיים ברשת 13 בפאנל שעסק כמובן בבית האח הגדול.
במהלך אותו שיח שנוצר.
היא החליטה לשתף ברגשות שלה כלפי שילה!
"אני מחכה לו, אם שילה רוצה אותי אני מחכה לו. מה יש לכם הוא גם 
רגיש, הוא גם חתיך, הוא גם חכם, הוא כל כך הרבה דברים חוץ 
מזה שהוא נמוך". 



בהמשך היאש אלה את החבר של שילה: "מה הגובה שלו?", 
 "1.73" הוא ענה לה, "ידעתי הוא בול בגובה שלי", ענתה לו.
מי שישב בפאנל הופתע מההצהרה המפתיעה של זוכת האח 
הגדול על הישירות שבה ועל כך שהיא מחכה
להיפגש איתו בחוץ ומצפה לראות אם
יתקדם משהו בניהם בעתיד!
הצופים בבית גם הופתעו מההצהרה ומהישירות שלה אבל
הכל יכול לקרות אחרי שהוא ייצא מבית האח הגדול!
הצליחה להפתיע את כולם!
מי זוכת האח הגדול שנמשכת לאחד הדיירים?!
צ*פו בק*טע שחשף את הדיירת! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפ*ייה:






מדובר בטהוניה רוביל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור הזוכה בגמר האח הגדול! הצופים זועמים: "בושה! הבריונות ניצחה!" זה הצעד הצפוי!

דרמה גדולה בגמר האח הגדול,אחרי משדר ארוך במיוחדאור בן דוד המנצח** הזוכה בגמר האח הגדול! לאורך העונה זה היה נראה שהניצחון יהיה קל עבורה אלא כ...