יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

הפיצוץ בין פרידה לאמילי באח הגדול! תגובות זועמות: "פרצוף של מתנשאת! איכס!"

הריב הכי גדול של העונה בבית האח הגדול, אחרי
עונה יחסית רגועה מבחינת ריבים בבית האח הגדול,
הגיע הפיצוץ הכי גדול שהיה בתוך הבית.
במהלך המשימה האחרונה פרידה ואמילי בעימות חזיתי
שהפך את כל הבית!






פרידה התפרצה על אמילי:"מה קשור, אמילי? את יכולה להפסיק 
לדבר לאנשים שהם לא אני? את יכולה בבקשה?",
אמילי הגיבה:. "אני אדבר עם מי שבא לי", פרידה זעמה: "ברור 
כי זה מה שאת עושה הכי טוב, לדבר עם מי שבא לך, במקום לדבר עם הבן אדם".
אמילי קופר שינתה לפתע במהלך המריבה את הקו התקיף שהכעיס 
את פרידה, וטענה: "אז לי לא, כי אולי אני לא מספיק כמוך, את מעליי". 
עוזיאל לא אהבה את הדברים ואמרה: "אני לא מעלייך, אבל תדברי איתי! 
למה את מדברת עם כל מי שהוא לא אני. למה אני מהיום הראשון שלי פה מפרגנת לך".



התגובות ברשת היו חלוקות, היו כאלה שהגיבו נגד אמילי: " איזה פרצוף
של מתנשאת יש לאמילי", מגיבה אחרת טענה: ?"סוף סוף מישהי מעמידה
את אמילי במקום".
היו גם כאלה שהגיבו בעד אמילי:"אמילי צדקה בכל מילה".
מגיבה אחרת טענה: "אמילי את אלופה! לא ירדת לרמה שלה!"
ברשתות החברתיות סוער במיוחד אחרי שידור הריב!
גם דיירי האח הגדול שהודחו לפחות חלקם החליטו
להגיב גם על מה שקרה בתוך הבית!
איך הגיבה קורלי באיזה צד בחרה אמילי או פרידה?
ואיך הגיבו דיירים נוספים?!
ר:





קורלי: "פרידה
הלב שלי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור הזוכה בגמר האח הגדול! הצופים זועמים: "בושה! הבריונות ניצחה!" זה הצעד הצפוי!

דרמה גדולה בגמר האח הגדול,אחרי משדר ארוך במיוחדאור בן דוד המנצח** הזוכה בגמר האח הגדול! לאורך העונה זה היה נראה שהניצחון יהיה קל עבורה אלא כ...