יום שלישי, 11 ביוני 2024

הלם! לירז בהצהרה מפתיע על מערכת היחסים עם אליקו! חושפת את הסוד שהסתירו?!

אחרי שתיקה ארוכה של לירז ארז אשתו
של אליקו ,היא החליטה לעלות פוסט ולכתוב
את מה שהיא מרגישה וחושבת על אליקו!
מה החליטה לחשוף בפני כולם?! האם השמועות
על אליקו ולירז נכונות?




לירז ואליקו שהיו בתקופה האחרונה הרבה בכותרות,אחרי
שתחילה נפרדו ובהמשך החליטו לנסות את הזוגיות שוב,
בהמשך אליקו חשף מה הוא חושב על אמא של לירז 
ועל הכעס והאכזבה שיש בו על כך שהיא מתערבת להם בזוגיות!
מאז אותם דיווחים הם החליטו לקחת אחורה מבחינת הרשתות
החברתיות.

אליקו ולירז נעלמו ולאף אחד לא היה ברור מה קורה בניהם,
לאחרונה עלו שמועות על הזוגיות בניהם ועל הסוד
שהם מסתירים מכולם.
ביממה האחרונה הם בילו ביחד ולירז החליטה לשתף את כולם
במה שהיא מרגישה כלפי אליקו: "אהוב שלי כל רגע איתך מנצח
הכל בחיים, אני אוהבת אותך, חיים שלי אתה אהבת חיי ,
אתה העולם שלי".
בסטורי נוסף שהעלתה כתבה: "אהוב שלי, 95 אחוז מהאנשים היו 
רוצים אבל לא מעזים להיות מאוהבים בלי לעשות חשבון לעולם. 
הלב לא טועה."
אבל האם הם מסתירים את הסוד לגבי מה שקורה
בניהם באמת?!
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! פרידה ודי ג'יי מהאח הגדול במסר לגבי המשך הקשר שלהם! ביחד או לא?!

פרידה ודי ג'יי דיירי האח הגדול העונה ,יצאו החוצה הישר לכל הבלאגן שמתרחש במדינה, פרידה שהגיעה עד לגמר והייתה קרובה לניצחון עוד מתאוששת מה...