יום שלישי, 11 ביוני 2024

דני והדר בפיצוץ אחרי ישיבת התקציב: "תסתמי את הפה שלך! מי את בכלל!"

ישיבת תקציב סוערת במיוחד בבית האח הגדול,
אחרי שבוע ראשון שיחסית עבר בלי אירועים מיוחדים
הדיירים מתחילים להגיד מה הם באמת חושבים אחד על השני,
ישיבת התקציב הייתה סוערת והדיירים פותחים
את הכל!



 

הדיירים בלחץ מישיבת התקציב הראשונה,כל אחד מדבר על הדברים שלו. 
דנה מנסה לחשוב איזה מצרכים צריך ובאיזה כמויות, בזמן שבן ופרידה 
מחליטים איזה סיגריות הם רוצים, ואורית חייבת שוקולד אגוזים.
במהלך ישיבת התקציב הדיירים לא מסתדרים בניהם כאשר כל דייר
מגיע עם דרישות מסוימות.

השיא הגיע אחרי שנגמרה ישיבת התקציב,כאשר דני לא היה מרוה
מההתנהלות של הדר בישיבת התקציב ויצא נגדה!
הדר אומרת לו שיש לה יותר מושג, ודני עונה לה: "במה יש לך יותר מושג? 
מה את יודעת לעשות? להגיש כוס מים?". הדר אומרת לו שירגע קצת, 
הוא אומר שתדבר ככה לחברים שלה, ואומר: "מי רוצה להיות חבר שלך? 
במונית שירות אני לא אגיד לך שלום". עידן אומר לדני: "אתה לא תהיה 
מרוצה מעצמך כשתראה את עצמך", ודני עונה: "אני יודע מי אני. 
אני יודע מה אני עושה, אני ילד גדול".
דני המשיך לתקוף את הדר ואמר לה בכעס: "תסתמי את הפה שלך! מי את בכלל!".
הדיירים ניסו להרגיע את הרוחות אבל ללא הצלחה!
הפיצוץ הגדול בעקבות ישיבת התקציב!
איך נגמר הריב בין הדר לדני?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אור בן דוד הסתיר מכולם שהוא בזוגיות מחוץ לאח הגדול?! מי זאת?!

אור בן דוד שנכנס העונה לבית האח הגדול, הוא גרוש פלוס ילד! כבר שנכנס לתוך הבית נוצר קליק בינו לבין פרידה, למרות שהיה נראה שהם לא מסתדרים,ככל ...