יום חמישי, 16 במאי 2024

וואו! המנצחת של האח הגדול עברה תאונת דרכים: "לא הייתה יכולה שליטה!הרכב החליק במהירות!"

כוכבת האח הגדול תרצה לשכוח את הדרמה
שעברה לפני מספר ימים, במהלך נסיעה רגילה
היא מצאה את עצמה בתאונת דרכים לא פשוטה
ולמזלה יצאה עם פגיעות קלות בלבד, היא
החליטה לשתף את העוקבים בדרמה שעברה!




כולנו הכרנו אותה שנכנסה לבית האח הגדול ומיד
הצליחה לכבוש את הצופים בבית, אחרי עונה
לא פשוטה עבורה היא יצאה בתור המנצחת
הגדולה, מאז היא נהנת מדק' התהילה ומההצלחה,
המעריצים שלה עוקבים אחריה באדיקות.


היא החליטה לשתף את העוקבים בדרמה שעברה: 
"אני אתחיל מהסוף. עשיתי תאונה ואני בסדר",
היא המשיכה לשתף:. "היום בצהריים נסעתי בצומת של קויפמן
הירקון בתל אביב, הכביש היה רטוב ממים ושמן בגלל עבודות
בכביש ומסביב לו, והרכב שלי פשוט החליק במהירות בלי יכולת שליטה",
היא המשיכה לפרט את הדרמה: "לחצתי על הבלמים הכי חזק שאפשר
בזמן שאני רואה שאני נכנסת במהירות ברכב שלפני. הרגשתי
חסרת אונים, זה היה מלחיץ ומשתק. תודה לשם! למזלי אני
(והאדם שהיה ברכב הנפגע) בסדר. רק כמה מכות ברכב
וטראומה חדשה".
מחליטה לחשוף את הדרמה!
באיזה זוכת האח הגדול מדובר?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...