יום חמישי, 16 במאי 2024

עקצה את הגרוש?! גל רובין על בן זוגה מחמוד: "הוא טוב יותר מכל יהודי שיצאתי איתו לפני"

גל רובין חטפה ביקורת קשות אחרי שנחשפה
הזוגיות שלה עם מחמוד צפורי, גל בימים האחרונים
החליטה להפסיק לשתוק והגיבה בזעם על הביקורת
שהופנתה כלפיה אחרי שהחלה לצאת עם ערבי!
עכשיו היא שולחת מסר לגרוש?!





לפני כמעט חודשיים נחשפה הזוגיות המפתיעה בין יוצאת 
הריאליטי הישרדות גל רובין לבין מחמוד (מודי) צפורי.
הרשת סערה וגל רובין החליטה יותר לא לשתוק,
בראיון למאקו סלבס היא החליטה לשתף
בתחושות שלה.

כאשר נשאלה על הזוגיות החדשהב עם מחמוד היא אמרה:
"זה הרגע לו חיכיתי. מודי מדהים. אני כל הזמן הייתי במקום
ששפטו אותי על היציאה בשאלה, על זה שהתגרשתי עם שישה ילדים,
זה שעשיתי רישיון לאופנוע. תמיד הייתי תחת אש וביקורת וכל
הזמן רציתי להוכיח את עצמי."
היא משתפת את הפגישה: "ואז פגשתי את מודי וכל הדברים הפוליטיים 
עפו לי מהראש, כל הדעות. אני גדלתי בירושלים 16 שנה, גדלתי 
עם ערביי ירושלים ואני יכולה להגיד שאין גזענית ממני. אני 
אתבייש ואגיד ששפטתי כל אדם על עצם היותו מ'זרע עמלק',"
היא המשיכה: "מודי סיגל ערכים שהיה לו חשוב להוכיח את עצמו 
ממש כמוני, אז אני אשפוט אותו? אחרי שכל כך ביקשתי שלא 
ישפטו אותי? נתתי צ'אנס לבן אדם להראות לי מי הוא, ואני פורחת".
במהלך הראיון גל מודה: "הוא טוב יותר מכל יהודי שיצאתי איתו לפני"
מסר לגרוש שלא אהב את הזוגיות של גל עם מחמוד?!
הרשת סוערת! זאת התגובה המפתיעה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! עידן קופר על עידן: "לא בסדר העדיפויות שלי!" ממשיכה להתקרב לשילה?!

גמר האח הגדול מאחורינו אבל הראיונות של יוצאי האח הגדול נמשכים, לפני מספר ימים כאשר ההדחה של אמילי עוד הייתה טרייה היא התראיינה וחשפה מה הי...