יום רביעי, 1 במאי 2024

גל רובין זועמת על התגובות הקשות שקיבלה על הזוגיות עם מחמוד צפורי!

גל רובין חשפה לפני מספר ימים את הזוגיות
החדשה עם מחמוד צפורי ולא בטוח שהיא הייתה מוכנה
לתגובות הקשות שהיא קיבלה, אחרי שבהתחלה העדיפה
לא להתייחס וחשבה שזה יעבור, גל רובין מחליטה להגיב
בזעם על התגובות הקשות!




כוכבת הישרדות גל רובין חשפה לפני מספר ימים שהיא בזוגיות 
עם מחמוד צפורי,משתתף הריאליטי "בואו לאכול איתי" והוא
גם משתתף בעונה החדשה של המירוץ למיליון שצפוי לעלות בקיץ בקשת,
העוקבים של גל לא ממש אהבו לשמוע על הזוגיות החדשה למחמוד,
ואמרו ישירות מה הם חושבים על זה.

גל אחרי ימים של שתיקה החליטה להגיד את דעתה: "עד היום התגובות 
די עברו לידי, אני לא מתעסקת עם אנשים תת-רמה וטיפשים. 
אבל יש דברים שלא כותבים ולא אומרים".
היא הוסיפה כאשר היא כמעט ובוכה: "חוץ מזה שזה לא הקהל שלי, אני לא 
מכוונת לקהל שהוא ברברי ולא יודע לשלוט בפה שלו, שהוא יורק אש ומזלזל באנשים. 
אני מכוונת לקהל שמכבד כל בן אדם באשר הוא."
היא המשיכה: " מה שהכי קורע פה שכל אותם מלרלרים מכירים אותי מ'הישרדות' 
ויודעים עם איזה בן אדם יש להם עסק".
היא הוסיפה: "אני לא טיפשה, אני בן אדם מאוד אינטליגנטי וחכם. אני בן אדם של 
אפס מילים, רק מעשים וקצת תתנו לי קרדיט על הבחירות שלי. חיים שלמים הובלתי לבד, 
התגרשתי בכוחות עצמי ויצאתי בשאלה בכוחות עצמי, וגם שם לירלרו עליי, 
לעגו לי והצביעו עליי".
רובין לא נרגעה וזעמה: פה סיימתי לתת במה לכל האנשים הטמבלים האלה שיושבים 
מאחורי המקלדות וממורמרים בעצמם עם החיים הלא מסופקים שלהם, שלא הגיעו 
ליותר מידי יעדים בחיים שלהם ולא הגשימו יותר מידי חלומות בחיים שלהם."
ואיך הגיב מחמוד לתגובות הקשות נגדו ונגד בת זוגתו גל?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של די ג'יי יוצאת שוב נגד פרידה: "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

הסאגה סביב משפחתו של די ג'יי שארפ ופרידה לא בדרך לסיום, אחרי גמר האח הגדול,פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ התאחדו מחדש. למרות הקשיים שהם ...