יום רביעי, 1 במאי 2024

זה סופי! רונה לי שמעון עוזבת את רוקדים עם כוכבים! לא תאמינו מי המחליפה?!

רונה לי שמעון מסיימת את תפקידה בתור
שופטת רוקדים עם כוכבים,אחרי הצלחה גדולה
בתפקיד ורצון של ההפקה שתמשיך לעונה נוספת,
רונה לי שמעון החליטה לעזוב בגלל הצעה מפתיעה
שקיבלה, ובשעות האחרונות הוחלט מי תחליף אותה!




המפורסמים שמשתתפים ברוקדים עם כוכבים כבר החלו באימונים
ובקרוב מאוד יחלו הצילומים לתוכנית, מי שהייתה שופטת
מובילה היא רונה לי שמעון אלא שבגלל שבאותו זמן היא התחייבה
לצילומים לסדרה הוליוודית שתעלה באמזון פריים שרונה 
אמורה להיות שחקנית מובילה,היא נאלצה לוותר על רוקדים עם כוכבים.

בהפקה וגם רונה לי שמעון ניסו לעשות הכל כדי שזה לא יפגע
בהשתתפות של רונה  בצילומים, אלא שלבסוף היא נאלצה
לוותר על צילומים לרוקדים עם כוכבים.
בהפקה שלא היו בדיוק מוכנים לזה נאלצו להתחיל לחפש
אחר מחליפה ראויה לרונה לי שמעון.
אחרי חיפושים רבים וראיונות למספר מועמדות.
הם בחרו ברקדנית הבינלאומית שהולכת לכבוש 
את המסך!
זאת השופטת החדשה ברוקדים עם כוכבים!
.



מדובר בלאה 
ינאי! >

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! אמא של די ג'יי יוצאת שוב נגד פרידה: "כל המדינה צריכה לדעת איזה טיפוס היא"

הסאגה סביב משפחתו של די ג'יי שארפ ופרידה לא בדרך לסיום, אחרי גמר האח הגדול,פרידה עוזיאל ודי ג'יי שארפ התאחדו מחדש. למרות הקשיים שהם ...