יום שני, 29 באפריל 2024

הלם! ליאל קוצרי חוטף מהעוקבים: "המלחמה,האסונות,המוות הכל בגללך!" זאת הסיבה! ואיך ההגיב!

ליאל קוצרי מהאח הגדול חטף מהעוקבים
שלו תגובות קשות במיוחד והפעם הוא לא נשאר
אדיש והחליט לתקוף חזרה.
הכל החל כאשר ליאל שיתף את העוקבים שהניתוח
הקוסמטי שהיה צריך לעבור נדחה.




הוא שיתף את העוקבים: “לא יכול לתאר לכם איזה יום מחריד 
עברתי. והכל בגלל הטיפול המיותר הזה. רציתי לעשות טוב לנפש,
בסוף נדפקתי כמו שצריך, גם זה יעבור”.
קוצרי לא תיאר לעצמו שיקבל תגובות קשות במיוחד
מחלק מהעוקבים, אמנם הוא גם קיבל חיזוקים אבל הפעם
ליאל החליט להגיב.

רק לפני כמה שבועות נפגש פנים אל פנים עם אישה מבוגרת שאמרה 
לו דברים קשים: "כל מה שקורה לנו במדינה, המלחמה,
האסונות, המוות, כל מה שקורה זה בגללך",בהמשך היא גם
שלחה לו הודעה בפרטי: "חבל שברחת כמו שפן, היו לי עוד כמה 
מילים להגיד לך. אולי התפדחת לריב ליד אנשים, אבל אל תדאג, 
אפגוש אותך שוב!".
ליאל החליט לצאת נגד אותם מגיבים נגדו: "לקרוא תגובות של נשים בנות 50+ 
שמאחלות לי רע ומקללות אותי מעלה בי בחילה!"
הוא המשיך: "חלום שלי יום אחד לקחת מצלמה ולתקתק לאחת אחת בבית, 
ולהראות לבעלה/ לילדים/ נכדים שלה, איזה פה ג'ורה יש לאישה 
שהם כל כך אוהבים".
ליאל החליט יותר לא לשתוק ולהגיב נגד מי שמקלל אותו!
העלה הילך?! הדרמה הגדולה והתגובה של ליאל!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...