יום שני, 29 באפריל 2024

שי ושניר טסו לחופה בתאילנד העוקבים בהלם: "את בהריון מתקדם! את מסכנת את התינוק!"

שי עופרי ושניר בורגיל החליטו להגשים את
החלום שלהם ולטוס לתאילנד, לפני מספר שבועות
הם התחתנו ומיד אחרי החתונה טסו לחופשה ראשונה
בתור זוג ראשון לפראג, אלא שזה היה רק ההתחלה של
החגיגות,ביממה האחרונה טסו בני הזוג לתאילנד!




שי ושניר חיכו הרבה זמן לחופשה הזאת, ובחרו יעד 
אקזוטי במיוחד.
שי נמצאת בחודש השישי להריונה וגרמה לדאגה מצד
העוקבות שלה שיודעות עליה הכל.
אלא החשש גדול.

שי החליטה לשתף: “וואי איזה יום מתיש. טיסה של 11 שעות
 ואז עוד טיסה לפוקט ורק עכשיו הגענו למלון והתחלנו! אין ספק 
שזה היה מאתגר יותר עם ההריון אבל שווה".
עוקבות רבות פנו לשי והביעו דאגה,שי הגיבה: “אהובות שלי, מלא 
שאלות בנוגע לתאילנד ובנוגע לטיסה, להריון, אז אני עושה לכן סדר! 
דבר ראשון, אני בחודש שישי וכרגע מותר לטוס לכל יעד. בנוגע 
לתאילנד, אני קיבלתי את האישור מהרופא שלי."
למרות הניסיון של שי עופרי להרגיע את העוקבים,זה לא
ממש הצליח, והתגובות בחלקן היו גם קשות: "את בהריון מתקדם! 
את מסכנת את התינוק!",
אחרת הוסיפה: את מגזימה! למה את לוקחת סיכון?!".
האם שי עופרי מתחילה להצטער על הנסיעה?!
הדרמה והתגובה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...