יום ראשון, 21 באפריל 2024

לא מסתירה יותר! ספיר בורגיל עושה סוף לשמועות ומשתפת במצבה הבריאותי!

ספיר בורגיל יוצאת האח הגדול עוברת
שבוע לא פשוט וזה דווקא אחרי תקופה
נהדרת,אחרי שיצאה מבית האח הגדול וזכתה בזוגיות
אברהם אקלום, רק לפני שבועיים היא קיבלה הצעת
נישואין מאברהם, אלא שבימים האחרונים היא נעלמה!




ספיר שהייתה משתפת כל הזמן את העוקבים שלה במהלך
חייה, לפתע הפסיקה להיות פעילה לחלוטין, אחרי
מספר ימים העוקבים החלו לדאוג וכולם ניסו לברר,
בהמשך נחשף שספיר חולה ומתברר שזה לא בדיוק הייתה
שפעת,תחילה עלו דיווחים ושמועות לגבי מצבה הבריאותי.


אברהם לא התייחס לכל אותם שמועות ובסביבתה ניסו
להדוף את אותם דיווחים על מצבה.
בשעות האחרונות ספיר בעצמה מחליטה לעשות סוף לאותם
שמועות: "אני מודה שהתגעגעתי אליכם, למדיה, הקהל שלי.
אתם כבר הבית שלי וחלק ממני. תודה לגבר שלי שהיה
צמוד אלי 24/7, למשפחה, החברות ומי שלא הפסיק לשאול לשלומי.
היא המשיכה: "תודה לכם על אלפי הודעות ופרחים, שוקולדים ומתנות.
הרגשתי ממש עוד שבוע של יום הולדת. אז מה נאחל לנו? קודם כל
שבוע טוב והכי חשוב בריאות לכולם. תודה עליכם שאתם הכי
נאמנים ושלי".בתחילת התגובה שלה ספיר נתנה רמז עבה
למצבה עכשיו: "לא הייתי פה כמה ימים, ענייני בריאות
שהתחילו לפני כמה שנים. קיוויתי
שזה יעבור מעצמו, אבל הגוף אותת לי שאין ברירה ואני חייבת
לעצור ולטפל בעצמי".
ספיר מחליטה לשתף ולחשוף במצבה הבריאותי!
.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתעה! כוכבת האח הגדול מהעונה האחרונה חושפת שהיא בזוגיות! לא תאמינו עם מי?!

כולנו הכרנו אותה שנכנסה בעונה האחרונה לבית האח הגדול,היא הצליחה להתחבר מיד עם רוב הדיירים,היא אמנם לא לא הגיעה להגמר והודחה אבל בהחלט הגיעה ...