יום ראשון, 21 באפריל 2024

הלם! שי עופרי מהאח הגדול חושפת באומץ: "נכנסתי לדיכאון,הקאות,בחילות ירדתי 7 קילו" חושפת הכל!

שי עופרי מהאח הגדול שרק לפני שבועות
ספורים עמדה בחופה לצד שניר בורגיל ברגע 
המאושר בחייה, מחליטה לחשוף את התקופה הקשה 
שעברה, בשאלות ותשובות באינסטגרם היא 
החליטה לחשוף בפני העוקבים את התקופה שעברה.




לצד הרגעים היפים ששי עופרי משתפת יש גם רגעים פחות 
טובים עליהם היא עד עכשיו פחות העדיפה לדבר.
באומץ רב החליטה שי עופרי לפתוח הכל ולדבר על
הרגעים הקשים שעברה אחרי שגילתה שהיא בהריון.
שי עברה תקופה מורכבת ומצבה היה ירוד במיוחד.


שי נשאלה על ידי אחת העוקבות שלה: "מה הרגשת בשבועות 
הראשונים להיריון? הגיוני להרגיש כמו כאבי מחזור?", נשאלה
 עופרי, שבחרה להשיב בהרחבה. "בתחילת ההיריון הייתי על 
הפנים. בשליש הראשון שלי עברתי שלושה חודשים של סיוט, 
הקאות, בחילות, כאבי בטן תחתונה, אשפוזים. באמת סיוט 
שאני לא מאחלת לשונאים שלי".
היא הוסיפה: "זאת תקופה ששאבה ממני כל כך הרבה.
נכנסתי לדיכאון בהתחלה, וירדתי 7 קילו. אמרתי 'אלוהים, 
מתי זה ייגמר?'. אבל כמו שכולן אמרו לי, 'אחרי שזה 
יעבור את לא תזכרי את זה'".
שי הוסיפה: "אמנם זו תקופה לא פשוטה, ואת תצטרכי המון עזרה"".
בהמשך היא החליטה לדבר על שניר ועל 
מה שעשה עבורה ומחליטה לחשוף באומץ
על התקופה האחרונה שעברה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפתעה! כוכבת האח הגדול מהעונה האחרונה חושפת שהיא בזוגיות! לא תאמינו עם מי?!

כולנו הכרנו אותה שנכנסה בעונה האחרונה לבית האח הגדול,היא הצליחה להתחבר מיד עם רוב הדיירים,היא אמנם לא לא הגיעה להגמר והודחה אבל בהחלט הגיעה ...