יום שני, 22 באפריל 2024

הלם! איתי לוי חושף לראשונה את מצבה של אימו: "לא מזהה אותי יותר!"

הזמר איתי לוי עובר תקופה מורכבת מאוד
בחייו האישיים ומחליט לדבר לראשונה על
מצבה הביראותי של אמו, מדבר על הסולחה עם
אייל גולן ועל סדרת המופעים בקיסריה!
איתי לוי פותח הכל!




בראיון אחרי תקופה ארוכה למערכת מאקו מהדורת החג,
איתי לוי משתף לראשונה על חידוש הקשר עם אייל גולן:
"חבר משותף עשה את החיבור ואז אני התקשרתי לאייל. 
אמרתי, 'איפה אתה?'. הוא אמר, 'בבית'. קבענו. באתי. ישבנו. 
עשר דקות דיברנו על מה שצריך"
כאשר נשאל אם יחזרו לשתף פעולה בעתיד? אמר:
"שיתפנו פעולה בעבר והיו לנו תכנונים לעשות מופע משותף, 
אבל הגענו לדשא, לא לבמה (צוחק). אני מאמין שבפעם הבאה 
גם נעלה לבמה. בעזרת השם שזה יקרה, אני מאוד אשמח."

איתי לוי שיתף על הרצון שלו להיות אבא: "שניים, בן ובת. נשבע 
לך שאני אהיה מה זה אבא מדהים. אני רוצה שהילדים שלי יהיו פרויקט חיי".
בהמשך החליט איתי לוי לפתוח ולדבר על אמא שלו ועל
מה שעברה:  "פעם הייתי משקר בראיונות", הוא משתף: "ואני לא
רוצה לשקר יותר".
איתי לוי החליט להגיד את האמת על מצבו של אמו: "היא לא 
יודעת מי אני,אני לא יודע מה היא חושבת עליי.
אולי היא מאוכזבת ממני.
אין לי דרך להבין מה חושב עליי האדם שאני הכי אוהב בעולם!"
בהמשך הראיון החליט גם לחשוף את מצבה כעת
ומה בדיוק מצבה הבריאותי?!
.:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...