יום רביעי, 20 במרץ 2024

הלם! שי עופרי מהאח הגדול יוצאת על עוקבת: "קצת מתוק לנשמה המכוערת שלך!" וזאת הסיבה!

שי עופרי משתפת הרבה מחייה האישיים ברשתות
החברתיות, העוקבים רוצים לדעת וסקרנים
לגבי הזוגיות עם שניר,ההריון והחתונה המתקרבת.
אבל האם אחת העוקבות עברה את הגבול?!
שי עופרי עושה לזה סוף!





שי עופרי צפויה לצעוד בימים הקרובים לעבר החופה יחד
עם בן זוגה שניר בורגיל,שניהם מצפים גם לתינוק, 
שי החליטה בשעות האחרונות לשתף בתמונה אוחזת
במאפה מתוק וכתבה "מי שמכיר אותי יודע".
בהמשך הוסיפה:"ולא, אני לא שוכחת שאני מתחתנת, 
אתן שוכחות שאני בהיריון".



מתברר שלא כולן אהבו את זה, ואחת העוקבות עקצה את שי
עופרי שאכלה מאפה שהיא בהריון לפני החתונה שלה וטענה
שתשמין לפני החתונה.
שי זעמה על אותה עוקבת: "מתה לדעת, את אימא? היית בהריון?", 
היא המשיכה: "מה את מנסה להגיד לי? לצום? לא לספק את החשקים שלי
כי אני עלולה להיראות 'שמנה' בתמונות של החתונה שיישארו איתי נצח?".
שי כעסה והמשיכה: "עכשיו שימי אותי בצד, אני חשופה לקהל מתוך
בחירה, התמודדתי יופי יופי עם ביקורת לא פחות קשה."
היא המשיכה: "תתארי לך שאת אומרת את זה לאישה שיש לה
קושי עם מבנה הגוף שלה, כזאת שהדימוי העצמי שלה נמוך,
חוסר ביטחון. יש לך מושג קלוש איזה נזק נפשי את עלולה לגרום לה?".
בסוף שי כבר אמרה את כל מה שהיא חושבת עליה: "לכי תדפקי קרואסון, 
את זקוקה בהול לקצת מתוק לנשמה המכוערת שלך!",
איך הגיבה אותה עוקבת שנעלבה!! ומה חשב שניר? הגזימה?
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...