יום רביעי, 20 במרץ 2024

הלם! מגי אזרזר חושפת את הקשיים בזוגיות עם קותי: "לא היה עונה לי! זה הכי אלים!"

מגי אזרזר מחליטה לשתף ולדבר על תחילת
הזוגיות עם בעלה קותי סבג ועל הזוגיות שלהם
לאורך השנים,מגי החליטה לחשוף את הקשיים
שעברו, ולראשונה חושפת את הבגידה שעברה
מבן זוגה הקודם!




מגי אזרזר התראיינה לפודקאסט של הוט והחליטה
לחשוף סודות מעברה, מגי דיברה במפתיע על
הזוגיות הקודמת ועל הבגידה שחוותה: ״‏גיליתי שמישהו בגד בי ואז 
היה לי למה אתה משקר כי הוא לא הודה."
עוד המשיכה:  "‏אני מתקשרת אליו הוא לא עונה לי ואני זוכרת שהוא 
אמר לי בטלפון  'אני אתקשר אליך יותר מאוחר'. "

היא ממשיכה לפרט: "‏ואז אני יושבת ומתחילה להרגיש, כי 
הכל אצלי תחושות,  אנרגיות. ‏ואני מתקשרת אליו והוא לא עונה ,
 ‏ואז אני מתקשרת לאח שלו ואח שלו במקום לכתוב לו כותב לי: 'אמרתי 
לה שאתה ישן'. ‏אמרתי לו 'אני יודעת שאתה כרגע נמצא עם מישהי,
כדאי לך לענות לי עכשיו'. ‏והכי קשה בעולם זה שהם משקרים לך״.
במהלך אותו ראיון עם פבלו רוזנברג היא החליטה לשתף בזוגיות
עם קותי סבג בתחילת הקשר: ״קותי לא היה עונה לי הרבה, זה היה
'למה אתה לא עונה? ‏מה הבעיה שלך לענות? ‏למה אתה לא מגיב?'".
רוזנברג שישב לידה אמר: "זה אלים לא להגיב" ואזרזר ענתה: ״זה
הכי אלים. הוא היה עושה את זה כדי להימנע מעימות ומהתגובה שלו,
כי יש מצב שהוא ינתק אותך״.
מגי חשפה בהמשך:"זה היה שנים.. לא רוצה להיות האישה הזאת".
הלם! מגי חושפת את הקשיים בזוגיות עם קותי!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...