יום שני, 4 במרץ 2024

הלם! ליאל קוצרי בחזית מול שי ושניר מהאח הגדול: "זוג צומי! החתונה שלך מעניינת ת'תחת!" איך הגיבו?!

סולחה לא תהיה בקרוב! אחרי שהיה נראה
התקרבות מהצד של ליאל ואמר שהוא השאיר את
הכל מאחורי,הכל מתפוצץ מחדש וזה אחרי ששי עופרי
החליטה לא להזמין את ליאל קוצרי לחתונה ואפילו
שלחה עקיצה, קוצרי זעם על הזוג!





ליאל שנכנס במהלך העונה לבית האח הגדול התחבר בהתחלה מאוד
לשניר ושי, אלא דווקא לקראת סיום העונה הקשר הלך והתרחק
והם החלו לריב בתוך הבית מה שהוביל לנתק, גם אחרי שיצאו מהבית
הריב נמשך עד שדווקא ליאל החליט לקחת צעד אחורה ואמר שהכל
מאחוריו ונתן פתח לסולחה.



אלא ששי עופרי החליטה לא להזמין את ליאל ואמרה בראיון: “למה שאזמין
את ליאל לחתונה שישמח לאידי?”.
ליאל שראה את זה זעם במיוחד ותקף: “שמישהו יסביר לזוג הצומי 
שלא מסרבים למכור אייטמים שלהם על האירוע שלהם, שרק לפני שבוע 
בשאלות תשובות שלי איחלתי להם מזל טוב ואמרתי שהכל מאחוריי”.
עוד טען: “שירדו לי כבר מהגב! היא מתראיינת לעמוד בידור ואומרת 
במסכנות כאילו אכלתי לה את האוכל בבוקר ‘למה שאזמין את ליאל 
לחתונה, שישמח לאידי?’ שומעת? החתונה שלך מעניינת לי ת’תחת!”.
עוד טען: “לא ציפיתי להיות מוזמן כי אין לי שום קשר אלייך ולבעלך! 
ותתביישי לך שאת חושבת שאני שמח לאיד איכשהו! יש לי עסק לנהל! 
משכורות לשלם! לבכות על כל אובדן שיש לנו במדינה הזאת! 
ולנהל חיים בין לבין!”.
הרשת סוערת בעקבות החזית!
ואיך הגיבו שי ושניר לחזית שפתח?!
צ.ה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! זאת ההפתעה שמכינה הפקת האח הגדול לצופים במשדר הפתיחה!

הפקת האח הגדול הכריזה של משדר פתיחת העונה החדשה של האח הגדול 2.6 זה התאריך הנבחר ובהפקה עובדים במרץ לקראת ערב ההשקה וכבר עובדים על הפתעה גדו...