יום שני, 4 במרץ 2024

שי עופרי מהאח הגדול משתפת במצבה: “בוכה המון! לא הצלחתי לדבר, לאכול או להתקלח לבד”

שי עופרי מהאח הגדול משתפת כמעט בכל דבר 
שהיא עוברת בחייה עם העוקבים שלה, שי משתפת
גם בהכנות לחתונה וגם שחשפה שהיא בהריון ראשון
מבן זוגה שניר,ההתרגשות גדולה אלא מתברר ששי 
עוברת תקופה לא פשוטה.




החתונה של שי ושניר מתקרבת בצעדי ענק אבל נראה
שלצד ההכנות שי עופרי עסוקה מאוד בהריון וגם 
באיך שהיא מרגישה,מתברר שמצבה הרפואי של שי
ידע ימים לא פשוטים לאחרונה.
בשאלות ותשובות היא שיתפה במה שהיא מרגישה.

שי החליטה לשתף את העוקבים בהתרגשות הגדולה: "כרגע מרוכזים 
בחתונה שמתקיימת בע’ה בעוד פחות מחודש, אתם קולטים? כי 
אני לא! אמאל’ה איזו התרגשות מטורפת”.
שי החליטה לשתף בתקופה הקשה שעברה: : “האמת שמתחילת ההריון 
אני מושבתת. עד לפני כשבועיים לא הצלחתי לקום מהמיטה, לדבר, 
לאכול או להתקלח לבד. והייתי מאוד עסוקה בבריאות שלי 
ובהתפתחות התקינה של העובר."
עוד החליטה לשתף בתקופה שהיא עוברת: "אני בוכה המון 
וכמעט מכל דבר קטן, הזיכרון שלי נדפק לגמרי”.
עוד הוסיפה: “אני מדברת עם עצמי בקולי קולות מלא, הטעמים שלי 
משתנים בכל יום. רגע צוחקת, רגע בוכה, רגע כועסת, 
רגע עצובה, רגע שמחה."
שי מחליטה לחשוף במצבה ומה היא עוברת בהריון!
מה שניר חושב על הקושי?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...