יום רביעי, 28 בפברואר 2024

לא פשוט! דניאל גרינברג משתפת במצבה הרפואי: "עם כאבי בטן והקאות כל היום!"

דניאל גרינברג שמשתפת את העוקבות שלה כמעט
בכל דבר שקורה בחייה, מחליטה לשתף בעוד צד שלא
מכירים בה, במהלך שאלות ותשובות באינסטגרם, דניאל
התייחסה לשאלה שקשורה להתקפי חרדה ולחץ נפשי
והפתיעה את כולם בתשובה שלה!




במהלך סשן שאלות דניאל גרינברג נשאלה על ידי אחת מהעוקבות
שלה: “לפעמים היה לך התקפי חרדה? או לחץ נפשי?
ואיך זה בא לידי ביטוי?" ,דניאל יכלה להתחמק מהשאלה ופשוט
לא לענות החליטה להגיב וענתה: "ברור! לא מעט פעמים.
התקפי חרדה פשוט היה מתחיל לעלות לי הדופק".


דניאל החליטה לתאר מה היא עוברת בדיוק שהיא מתחיל לחוות התקף 
חרדה ותיארה: "היה מתייבש לי הפה והייתי מתחילה להזיע
בכפות ידיים ובכל הגוף ולהרגיש כמו אפקט פחד שמכאיב בלב
ובכל אזור החזה. במצבי לחץ מאז ומתמיד זה פוגש אותי בהקאות, 
כאבי בטן וכאבים בכתפיים".
מתברר שגם בימים האחרונים דניאל חוותה התקף שכזה והחליטה
לשתף העוקבים: "נגיד ביום של ההקמות של החנות. כל היום הייתי
עם כאבי בטן חזקים והקאות. הכל עבר ברגע שראיתי את החנות עומדת..".
דניאל החליטה לשתף במצבה הנפשי!
ומה היא עוברת בימים האחרונים!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...