יום רביעי, 28 בפברואר 2024

הלם! הגר משה חושפת את הדרמה בלידה: "הרופאים אומרים שקרה לי נס!"

הגר משה ילד לפני שבועיים את בתה השנייה,
שיתפה בלידה שעברה ובנס שעברה,
הגר שיתפה בתמונות מהניתוח הקיסרי שעברה
והחליטה לשתף בדרמה הגדולה שעברה!
השאירה את כולם מופתעים!




הגר משה הפכה לפני שבועיים לאמא בפעם השנייה,
כולם זוכרים את הגר מחתונה ממבט ראשון כאשר
קיבלה התאמה לצד ניר פור,התאמה שהתבררה
מושלמת ובהמשך הם החליטו למסד את הקשר.
הגר מחליטה לשתף בפרטים מהניתוח הקיסרי שעברה, 
החלום ללדת בלידה רגילה שנשבר והסיכונים שהיו כרוכים בלידה.


היא החליטה לשתף את העוקבים שלה במה שעברה
במהלך הלידה והתגובות שקיבלה,הגר כתבה ושיתפה:
״אריאה נולדה בקיסרי בגלל מנח עכוז, וכשנכנסתי להריון נוסף 
מהר היה ברור לכולנו שזה הולך לקיסרי שוב, בגלל סיכון קרע לרחם".
היא המשיכה: "היי, כל כך בהודיה על ההיריון ורציתי שיעבור בשלום 
ולא התעסקתי באיך ללדת״, היא המשיכה: ״ככל שההיריון התקדם רציתי 
לחוות לידה וגינלית, רצון שלא הצלחתי לשחרר. הרופאים אמרו
 לי בצדק שקרה לי נס, ולמה אני צריכה להתגרות במזל?״,
בהמשך הוסיפה: ״ואמרנו שאם תתפתח לידה ספונטנית לפני נחליט
איך מתקדמים בהתאם למצב. אבל ליקום תוכניות משלו,
ולקטנה לא היה שום תוכניות לצאת לפני מועד הניתוח".
עוד הוסיפה: "יום לפני הניתוח ניסיתי לחשוב מאיפה האובססיה 
ללדת רגיל, הייתה לי חוויה מעולה בניתוח הקודם, יש לי 
צלקת שכמעט לא מורגשת ונראית סבבה, למה לקחת את הסיכון?".
בהמשך החליטה לתאר את הדרמה שעברה במהלך ניתוח
הקיסרי שעברה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...