יום שבת, 3 בפברואר 2024

פגועה ועצובה?! יובל מעתוק טוענת: "יש דיירים שבחרו לא להיות איתי בקשר!" מי יצא נגדה?!

אמנם גמר האח הגדול מאחורינו ורוב הדיירים חזרו
לשגרה הקודמת שלהם ומעט מאוד מצליחים למנף את
עצמם,כאשר הקושי בתקופה הזאת שאין כמעט אירועים
והשקות מובן לכולם,יובל מעתוק שזכתה בעונה האחרונה,
שומרת על קשר רציף עם העוקבים שלה.




במהלך שאלות ותשובות באינסטגרם, יובל נשאלה על בין
היתר על איך היא עוברת על התקופה וכמובן נשאלה על האח 
הגדול,מה שמטריד את העוקבים שלה הוא בעיקר הנתק
שנוצר בינה ובין חלק מדיירי האח הגדול, יובל נשאלה: "עם מי את בקשר מ'האח'?",
יובל ענתה: "יש דיירים שאני בקשר איתם, יש דיירים שאני פחות בקשר איתם,
ויש דיירים שפשוט בחרו שלא להיות איתי בקשר. אני לא יכולה לשלוט
על מי בוחר להיות איתי בקשר ועל מי שלא. בחירה שלהם".


העוקבים שלא ממש הופתעו מהתשובה החליטו להקשות על יובל ורצו לדעת
מי כן בקשר איתה?! יובל החליטה כן להתייחס לשאלה: "אני לא אתייג עם מי
אני בקשר. אני חושבת שזה פתטי ולא מכבד את שאר הדיירים".
אם היה נראה שכאן זה נגמר, אז מתברר שבפוסט בעמוד הבידור "ראדר איי אל"
פרסם את מה שאמרה מעתוק ומי שהגיבו היו שניר בורגיל ושי עופרי:
"אני חושבת שכולם הבינו למה. אוהבים", ו"כל אחד והבחירות שלו".
מעתוק כך מתברר בכלל לא אהבה את מה שהם כתבו עליה ועקצו אותה
על מה שנראה כמו נתק בניהן והחליטה לכתוב את מה
שהיא חושבת על שניר ושי מה שגרם לסערה גדולה!!
מי החליט להתנתק מיובל מעתוק?!
ואיך הגיבה לתגובה של שניר ושי עופרי?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...