יום שבת, 3 בפברואר 2024

דרמה! סתיו קצין בסיטואציה קשה: "הולכת להגיש תלונה במשטרה!" זה מה שקרה!

סתיו קצין שבתוך בית האח הגדול הלכה תמיד
עם האמת שלה ולא פעם חטפה על זה מצד הדיירים
בתוך הבית,ממשיכה להיות כזאת גם בחלוץ, כאשר נקלעה
לסיטואציה לא פשוטה שבסופה החליטה להתלונן
במשטרה,אז מה בדיוק קרה לסתיו?!




ביממה האחרונה החליטה סתיו לשתף את העוקבים שלה בדרמה
שעברה: "רציתי לספר לכם משהו שמשגע לי את השכל שקרה לי עכשיו
כשיצאתי ממסעדה", פתחה בדבריה והמשיכה: "חניתי בפינה מול מסעדה בחניון,
וכשחזרתי לרכב מישהי חסמה אותי. חנתה באמצע החניון וכל המכוניות
שסביבה לא יכלו לצאת מהחניון."
סתיו שיתפה שהתקשרה למשטרה שאיתרה את הנהגת.


סתיו שחיתה בסבלנות שאותה נהגת תגיע להזיז את הרכב, זעמה עליה:
"פתאום מגיעה בחורה צעירה, נכנסת לרכב בלי להגיד כלום. אני אומרת לה 'סליחה,
מה נראה לך שחנית ככה? מה הקטע?'. היא עונה לי 'אז מה? הייתי מאחרת לריאיון ה
עבודה שלי, אז חניתי'. אני אומרת לה 'אבל את יודעת שחסמת פה'. היא אומרת לי:
'כן, אז מה? אז תחכו'".סתיו שמאוד זעמה על מה שקרה החליטה לא לוותר לאותה נהגת
ויצאה נגד התנהגותה, סתיו החליטה לא לעצור כאן: "אני הולכת להתלונן במשטרה.
יכולתי גם להעלות את הסרטון לפה, אבל אני לא בן אדם כזה.
היא גם שלפה פתאום טלפון והתחילה לצלם אותי."
למה החליטה סתיו להתלונן נגדה במשטרה?!
הדרמה הגדולה נחשפת והתגובה של נהגת!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...