יום שני, 5 בפברואר 2024

הרסה את ההפתעה?! ספיר בורגיל חושפת: "אברהם בדרך להציע לי,צריכה לבחור טבעת!"

ספיר בורגיל פתחה עמוד נוסף באינסטגרם לחברות
קרובות בלבד וחשפה בפניהן בטעות או שלא שאברהם
מתכנן להציע לה נישואים, הרשת סערה אחרי שזה
דלף החוצה, איך הגיבה ספיר? ומה אמר אברהם
על הדרמה הגדולה?!




האם ספיר ואברהם צפויים להתחתן בקרוב?! אחיה של ספיר,
שניר צפוי להתחתן בקרוב עם שי לי שניהם הכירו באח הגדול.
מאז האירוסים ספיר ואברהם נשאלים על זה כל הזמן.
ספיר החליטה לשתף בעמוד מיוחד שפתחה לחברותיה וכתבה:
“אברהם הולך להציע, אל תשאלו אותי איך. רק תדעו שאי אפשר 
להסתיר ממני כלום. ואני צריכה לבחור טבעת, אבל מבלי להגיד 
לו שאני יודעת. תעזרו לחברה”.

ספיר כך לפי התגובה שלה הופתעה מההדלפה המהירה ברשת,
היא ניסתה לקחת את זה בקלות ולזרום עם הסיטואציה.
המעריצים כבר לא יכולים לחכות וכעת מצפים להצעה הרשמית 
וגם לגדלות איזו טבעת בחרה לעצמה ספיר.
אברהם שלא ידע על הסערה תחילה הופתע מכמות התגובות
וגם הופתע מההדלפה!
האם בעקבות זה אברהם יחליט לא להציע נישואים ? או
שהוא בכלל לא התכוון להציע והכל היה בצחוק?!
הדרמה המפתיעה והתגובה של אברהם!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...